Jeg tror helt klart på det. Og det har jeg altid gjort. Er også ret sikker på at vi har et spørgelse i vores lejlighed. Da vi har oplevet mange ting. Dog mest mig. Tror det er min onkel som døde for ca. 17 år siden. Da han har boet i opgangen ved siden af hvor vi bor. Jeg har oplevet rigtig mange ting. Det vildeste jeg dog har oplevet er en dag hvor jeg står og laver mad og isabella går rundt i hendes gåstol. Hvor jeg så kan høre hun er lige ved at græde, hvorefter jeg så hører shhhhhh og isabella holder op med at græde og jeg tænker what? Gik hurtigt om til hende med der var ingen. Alle døre og vinduer var lukket og vi var alene. Og det kan ikke være noget fra opgangen da der er ret lydisoleret. Og jeg stod og skrældede geønsager intet var på komfuret.
Alt blev kigget og intet ku ne sige den lyd.
Og så udover den fornemmelse vi har af at en kigger på os når vi sover. Samt jeg har set mange skygger i vores entre.
Og når vi ligger inde i sengen og kan høre der er en der går frem og tilbage i køkken og entre. Samt når jeg føler der er en i soveværelset og der fra det ene sek. Til det andet bliver isende koldt.
Jeg vil sige at jeg er ikke bange for dette eller de spørgelser der kunne være. Da de er harmløse og intet ondt gør. Derfor har vi accepteret den eller de er der. Og nogen gange snakker jeg også med dem.
F.eks havde vi nogle mdr hvor vi begge havde lidt angst for at skulle gå ind på isabellas værelse hvis hun græd, fordi vi begge havde fornemmelsen af at vi ville møde en skygge/et spøgelse. Hvor jeg så sagde en aften hvor jeg var alene med isabella, at jeg ikke brød mig om det fordi de gjorde mig bange. Og siden har ingen af os haft det således. Og har ikke sagt noget til kæresten om at jeg har sagt dette. For han ville nok tro jeg er skør. Selvom han også tror lidt på spørgelser.
Nå men det er lidt af min historie
Anmeld