Opret gratis profil  

Log ind

E-mail:

Adgangskode:

Har du glemt din adgangskode?

Mens og sex?

12 »

Afstemning

Dyrker i sex, når du (eller kæresten) har mens?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

Anonym

Citér indlæg Anmeld indlæg
14. juni 2012, kl. 21:32

Ja - dyrker i sex, når du (eller kæresten) har mens? 
Altså det behøver ikke være hver gang, men nogle gange? Så det ikke er en hindring for sex  

Det er ikke lige noget for mig, men synes bare ofte at jeg er mere liderlig, når jeg har mens  hehe

Giv gerne en kommentar Man kan desværre ikke svare anonymt 

14. juni 2012, kl. 21:38
Anonym skriver:

Ja - dyrker i sex, når du (eller kæresten) har mens? 
Altså det behøver ikke være hver gang, men nogle gange? Så det ikke er en hindring for sex  

Det er ikke lige noget for mig, men synes bare ofte at jeg er mere liderlig, når jeg har mens  hehe

Giv gerne en kommentar Man kan desværre ikke svare anonymt 

Vi har før gjort det, men som regel først hen på slutningen.. Jeg synes jeg har for mange smerter og at der er lige rigeligt med blod i starten et håndklæde under numsen - eller en tur i bruseren , så sviner det med garanti ikke

14. juni 2012, kl. 21:40

Jeps, det gør vi... Men jeg bløder ikke ret meget, så der kommer ikke blod nogen steder af det. Der er dog visse ting, vi springer over lige i de dage. 

Agnethe er bare så god til at snakke, gå og forstå :D
14. juni 2012, kl. 21:43

Jeg er også mere liderlig under mens (men kan næsten ikke huske hvornår jeg sidste havde det! ^^), så ja det gør jeg med min mand - men gjorde det ikke med min eks

http://fashiono vermum.blogspot .com/
14. juni 2012, kl. 21:44
Nej det gør vi ikke, for jeg bryder mig ikke om tanken om det.. Men der er jo altså muligheder hvis man vil undgå for meget blod over det hele, man kan jo gøre det i badet..
Anonym

14. juni 2012, kl. 21:45
FruK skriver:

Jeps, det gør vi... Men jeg bløder ikke ret meget, så der kommer ikke blod nogen steder af det. Der er dog visse ting, vi springer over lige i de dage. 

Denne profil er PLUSmedlem
Jeg elsker mine børn og min mand højere end noget andet i universet!

Ja hvorfor ikke? Er altid mere liderlig når jeg har menstruation og det glider bedre.. Ja undskyld detaljerne

til dig.

Skjul alle signaturer
Anonym

An&Jo skriver:

Nej det gør vi ikke, for jeg bryder mig ikke om tanken om det.. Men der er jo altså muligheder hvis man vil undgå for meget blod over det hele, man kan jo gøre det i badet..

Det er der nemlig

Anonym

14. juni 2012, kl. 21:46
Muhmi skriver:

Ja hvorfor ikke? Er altid mere liderlig når jeg har menstruation og det glider bedre.. Ja undskyld detaljerne

Hahahaha  

Anonym

14. juni 2012, kl. 21:47
-Sigrid- skriver:

Jeg er også mere liderlig under mens (men kan næsten ikke huske hvornår jeg sidste havde det! ^^), så ja det gør jeg med min mand - men gjorde det ikke med min eks

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
12 »
Gå til Sex og samliv     Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2013 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+