E-mail:
Adgangskode:
Husk mig Log ind
Har du glemt din adgangskode?
Missq4 skriver: hvor er han bare fin stort tillykke med den lille mand
hvor er han bare fin stort tillykke med den lille mand
tak
Sille86 skriver: Stort tillykke... Så kom han ud den lille fyr.. Håber du trods en voldsom fødsel havde en god oplevelse...
Stort tillykke... Så kom han ud den lille fyr.. Håber du trods en voldsom fødsel havde en god oplevelse...
Det havde jeg, havde den sødste jordemoder og jordemoderstuderende Det var bare skønt, ja udover at det var så hårdt
Stort tillykke med ham ..
Min kærlighed til dig, vokser for hver dag der går
- du er manden i mit liv
pemiro skriver: Han er altså bare skøn ja han er...Håber dælme også snart min lille gut kommer ud.. Og ps bare se bort fra brevet haha så først bagefter at du havde født
Han er altså bare skøn ja han er...Håber dælme også snart min lille gut kommer ud.. Og ps bare se bort fra brevet haha så først bagefter at du havde født
håber for dig han snart kommer, og at det gå let som en leg <3
female skriver: Igen stort tillykke med ham. Det lyder godt nok som noget af en omgang! Men tak for fødselsberetningen. Dejlig læsning for os der fortsat går og venter...
Igen stort tillykke med ham. Det lyder godt nok som noget af en omgang! Men tak for fødselsberetningen. Dejlig læsning for os der fortsat går og venter...
tak Ja det er ikke noget jeg gør igen lige inden for det første års tid
Pixi-pigen skriver: NØØJ hvor er han dejlig!! Bliver helt skruk tillykke med vidunderet
NØØJ hvor er han dejlig!! Bliver helt skruk tillykke med vidunderet
iiih tak
Frk-Lotusblomst skriver: Stort tillykke med ham og smuk dreng.
Stort tillykke med ham og smuk dreng.
taaaak
LotusCPH skriver: Næææh stort tillykke- hvor er han bare kær Hodlda op et forløb du har haft også - sejt gået
Næææh stort tillykke- hvor er han bare kær Hodlda op et forløb du har haft også - sejt gået
taaak
Ja det var noget af en oplevelse
Laijona Äiti skriver: Super sejt gået og tillykke med ham. Vægt og længde?
Super sejt gået og tillykke med ham.
Vægt og længde?
48 cm og 3368 g, så en bette en
MorDk skriver: Tillykke med ham
Tillykke med ham