Din statusbesked Gem

Forsiden   Artikler   Rådgivning   Debat   Mødregrupper   Billeder   Brugernes side   Shop

Mavebilleder » Følg en mave » Forskellen på drenge- og pigemaver

Visninger: 5.778 Svar: 49  Abonnér på dette emne  Gem som favorit

Tilbage til emne-oversigten

Side: 12345 Næste 
28. april 2009, kl. 09:35

Denne profil er PLUSmedlem Denne profil har Foto Garanti
Denne profil er skribent på Baby.dk
Kunne i se den?

Man (Ammestuen, you know) siger jo at drengemaver er mere spidse i det, mens pigemaver er flade og "flyder" lidt mere ud.

Er der hold i det?
Synes det kunne være sjovt at se jeres sammenligninger eller beviser for det ene eller andet

28. april 2009, kl. 09:40

Denne profil er skribent på Baby.dk
Jeg synes jeg kan se en forskel (Men ved ikke om det bare er mig )
I kan lige se en sammenligning fra uge 20+0

Det første billede er med Stella og synes den er sådan mere "flad" og "aflang" i det

Nr. 2 er billedet med lillebror og synes jeg er mere "rund/spids" i forhold til første gang.

Vedhæftet:
28. april 2009, kl. 09:52

Det er så let at dømme...
Tynen skriver:

Kunne i se den?

Man (Ammestuen, you know) siger jo at drengemaver er mere spidse i det, mens pigemaver er flade og "flyder" lidt mere ud.

Er der hold i det?
Synes det kunne være sjovt at se jeres sammenligninger eller beviser for det ene eller andet

Min mave var spids med Klemens og helt rund med Cassandra, så her kunne der ses forskel...
28. april 2009, kl. 09:56
Denne profil har Foto Garanti
Så gik man da lige ind i uge 14 <3
Min var kugle rund men flød ikke ud så her var det en bladning og det blev en dreng.
28. april 2009, kl. 10:12
MIn mave var spids og ikke så højt oppe under brysterne. Bagfra kunne man ikke se at jeg var gravid på maven, kun på en lettere vralten
Jeg fik en dreng
28. april 2009, kl. 10:22
Denne profil er PLUSmedlem
Så kom huen endelig på :o)
Min mave er ikke ligefrem rund, men starter nærmere helt oppe ved mine bryster hvor den "flader lidt ud" og bliver tykkest omkring navlen Ikke så nemt at beskrive, så prøver lige med et par billeder...
På det billede taget forfra kan man også se at maven fylder godt ud til siderne og ikke bare sidder "midt på"..
Vedhæftet:
28. april 2009, kl. 10:38
har de skønneste små drenge..
min mave var spids og jeg fik en dreng...
min veninde fik en pige, hendes mave var kugle rund...
28. april 2009, kl. 10:40

Er nu færdiguddannet Blomsterbinder.
det er mine maver i gibs....

Den lille er med Naija lavet i 35. uge.... Meget rund og sad flere steder (+14 kg)

Den store er Noah også lavet i 35. uge...Meget spids og alt sad fortil ( +8 kg)

Ja bedøm selv forskellen..
Vedhæftet:
28. april 2009, kl. 10:52
123hjemmeside.d k/marcus-morten sen
min mave var meget rund men man kunne ikke se jeg var gravid bagfra... men det skal også siges at jeg er lidt overvægtig så det kunne også være derfor man ikke kunne se det... det blev en dreng

Der er ikke hold i den ammestuehistorie... min mor og min mors veninde ventede sig på samme tid dengang jeg var inde i maven... min mor, som jo så ventede en pige (altså mig), havde en spids mave hvorimod veninden, som ventede en dreng, havde det hele vejen rundt om maven... Og da min lillebror var i maven var det også mere udflydende...

Knus Louise
28. april 2009, kl. 11:33
har fået job :-)
hihihi jeg misundede bare sådan en rigtig dejlig rund mave, da jeg var gravid...min mave var sgu meget flad...den gik ud af fra lidt under brysterne og så var den ellers bare flad til den gik ind igen

Det blev en pige

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Side: 12345 Næste 
 Tilbage til emne-oversigten

TheLittlePeople.dk
TheLittlePeople.dk

Tilføj Baby.dk som favorit   Tilføj Baby.dk som favorit Sæt Baby.dk som startside   Sæt Baby.dk som startside Bliv fan på Facebook   Bliv fan på Facebook Bedøm Baby.dk på TrustPilot   Bedøm Baby.dk på TrustPilot

Kontakt Baby.dk | © 2010 Baby ApS | Forskellen på drenge- og pigemaver fra Følg en mave