Opret gratis profil  

Log ind

E-mail:

Adgangskode:

Har du glemt din adgangskode?

Eksperthjælp: gravid og skal hele tiden tisse

Citér indlæg Anmeld indlæg
8. juni 2012, kl. 09:47

"gravid og skal hele tiden tisse"

Hej..

Jeg er første gangs gravid, og venter barn til den 01/07-2012, og jeg er meget nervøs.

Jeg har tænkt på, er det normalt at tisse klart når jeg er i 36+4?

Og jeg går tit ud og tisser, men der kommer kun en lille smule ud hver gang. Bare ikke om morgenen.

Mange hilsner Bolette.

Charlottes svar

Kære Bolette
Tillykke med din graviditet. Din livmoder vokser og jo større den bliver, desto mere trykker den på din blære, så det er HELT normalt at skulle tisse hyppigt. På grund af forandringer i urinvejene, så er der, når man er gravid, en øget risiko for urinvejsinfektioner, blærebetændelse, så for at være på den sikre side, få lavet en ren urinprøve og få din urin undersøgt for bakterier. En ren urinprøve betyder: Vask dine kønsdele, tis lidt i toilettet, tis så lidt i det rene uringlas, og tis resten i toilettet. Sådan får man den reneste urinprøve, altså en urinprøve der ikke er blandet man bakterier andre steder fra. Og gå til din læge og få den undersøgt. Så er du på den sikre side. Held og lykke, varme hilsner Charlotte, www.grumme.dk

En kvinde/familie der mister et barn – hvad enten det sker før eller efter fødslen – bliver ramt af et tab der implicerer alle lag af personligheden, parforholdet og troen på fremtiden.Charlotte tilbyder at give erfaren og kvalificeret støtte til at bearbejde de vanskelige følelser der er knyttet til alle tab – og især når det er et barn man mister.

Se Charlottes hjemmeside: Grumme.dk

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Gå til Ordet er frit     Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2013 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+