Opret gratis profil  

nu skal det sku være ! skal væk med 15kg...

Visninger: 446   Svar: 19

12 »

Profilbillede for DKTiha
5 lodder
Zelina er nu 9 måneder gammel
men for søren det svært at komme igang..

kæresten og jeg har besluttet at NU skal det fandeme være !!
vi skal tabe os, leve sundt og bare have det godt..

vi er nogen rigtige grisbasser vi elsker slik og sodavand, men puha, kiloene springer på os..

så råd o.lign tages i mod med kys hånd hjælp os gerne igang
Til salg:
Profilbillede for Vidunderligeunger
0 lodder
man ved jo godt hvad man har, inden man mister det, men man kan glemme at sætte pris nok på det...

smid ALT ud i hjemmet som ik er godt! og lav en indkøbseddel når I skal handle, som I følger slavisk prøv at hold jer på de anbefalede 2000 kcal om dagen. spis en masse grøntsager og knap så meget frugt. hvis man siger 600 gram om dagen så 400 grøntsager og 200 frugt, pga sukkeret... 

Profilbillede for DKTiha
5 lodder
Zelina er nu 9 måneder gammel
MAJ*MOR skriver:

smid ALT ud i hjemmet som ik er godt! og lav en indkøbseddel når I skal handle, som I følger slavisk prøv at hold jer på de anbefalede 2000 kcal om dagen. spis en masse grøntsager og knap så meget frugt. hvis man siger 600 gram om dagen så 400 grøntsager og 200 frugt, pga sukkeret... 

vi har ingenting af slik og alt det derhjemme - det er for længst smidt i skralderen ... men vi arbejder et sted hvor ja, det ligesom kalder på os :/ ..

men tak
Til salg:

Profilbillede for Faith
0 lodder
Nu med nyt profilbillede.
MAJ*MOR skriver:

Ja og så en masse vand så alle affaldsstofferne kan blive skyllet ud. Gå evt til en zoneterapeut. De kan trykke på nogle punkter der gør at kroppen udskiller affaldsstoffer gennem urin og afføring. Min veninde skal tabe sig mindst 50 kg og hun har lige været ved en zoneterapeut. De følgende dage kunne hun ligefrem mærke hvordan alle affaldsstofferne blev skyllet ud af kroppen.

Til salg:
0 lodder
man ved jo godt hvad man har, inden man mister det, men man kan glemme at sætte pris nok på det...
Faith skriver:

Ja og så en masse vand så alle affaldsstofferne kan blive skyllet ud. Gå evt til en zoneterapeut. De kan trykke på nogle punkter der gør at kroppen udskiller affaldsstoffer gennem urin og afføring. Min veninde skal tabe sig mindst 50 kg og hun har lige været ved en zoneterapeut. De følgende dage kunne hun ligefrem mærke hvordan alle affaldsstofferne blev skyllet ud af kroppen.

vand ja!! det er vigtigt.. minimum 2 liter 

Profilbillede for Faith
0 lodder
MAJ*MOR skriver:

vand ja!! det er vigtigt.. minimum 2 liter 

Jep.... Siger hende der er en klovn til at drikke vand

Til salg:
0 lodder
Faith skriver:

Jep.... Siger hende der er en klovn til at drikke vand

det er jeg sgu også. Men jeg drikker saft uden sukker. Det er bedre end ingenting!! 

Profilbillede for Faith
0 lodder
MAJ*MOR skriver:

det er jeg sgu også. Men jeg drikker saft uden sukker. Det er bedre end ingenting!! 

Ja det gør jeg osse....

Til salg:

Drop ALT med sukker i ..

Lad være med at hoppe på de dumme kure - de er for naive mennesker Start på et helt nyt liv. Så skal kiloene nok ryge af!! Hvis I dyrker mortion, spiser sundt og er glade, så vil I med sikkerhed se resultater.

Og lad være med at blive skuffede over at I starter med at tabe jer helt vildt, for at det så måske går lidt i stå. Det er væsken I taber

OG! Hvis I vil styrketræne også - så skal I varme op, styrketræne og SÅ konditionstræne. Det er smart fordi I så træner jeres energi væk i styrken, og s åbegynder I at tage af fedtet når jeres depoter er brugt op. Skide smart.  

Spørge endelig hvis der er noget du vil vide - måske kan jeg svare

12 »
Gå til kategorien "Før rund, nu sund"
Til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333
Kontakt Baby.dk