Opret gratis profil  

Dør en edderkop

Visninger: 1.398   Svar: 15

12 »

hvis man støvsuger den?

Jep, er panisk angst for edderkopper, og vil til hver en tid overlad edderkoppe-fjernelsen til andre... men er alene hjemme, så måtte kvinde mig op. Efter laaang tids overtagelse af mig selv, fra mig selv, fandt jeg støvsuger, og støvsugede den op.... men nu sidder jeg og tænker på om den kan komme ud igen?... så har proppet køkkenrulle i hullet. Ikke så holdbart i længden...

Pip.

Laura - som er 29 år, men føler sig meget lille og patetisk når det kommer til edderkopper.

Jeg hørte engang en undersøgelse i radioen om netop dette emne og lyttede meget interesseret med, da jeg selv gør sådan. Nu husker jeg ikke konklusionen til fulde, men det var noget med, at edderkoppen ikke dør af at blive suget ind i støvsugeren, men dør en ganske langsom død af sult ved at være lukket inde i posen. Så må man jo gøre op med sig selv, om hvor stor en dyreven man er. Vi har fået sådan en elektrisk ketcher til fluer og hvepse, og den er perfekt til edderkopper også. Det kræver dog noget overvindelse at skulle så tæt på dem, at ens hånd kun er 30-40 cm fra dyret (tænk hvis den i al ondskab sprang over på hånden og spænede op ad armen), men de dør så også med det samme. Et godt råd: Øvelse gør mester. Jeg er blevet meget bedre til det med edderkopper, efter vi er flyttet på landet (hvor de jo er ca. 100 gange større), og efter vi har fået børn, men jeg skal stadig overtale mig selv ind imellem

Klap på skulderen til dig - du har haft en hård dag

- Line

PS. Jeg tror ikke, den kan komme ud igen.
Moderator

Profilbillede for Moderator

JEG tror at det handler om HVOR stærk støvsugeren er Mine edderkopper kommer IKKE ud igen... Og jeg støvsuger MANGE op...

Men både min mor og mormor HAR fortalt mig om, da min mor var lille og de støvsugede edderkopper op og de alle sammen kom spankuleerende ud på stribe fyldt med støv og var dobbelt så store hehe...

MEN - tror ikke det sker med min dyson Der er også alle mulige filtre og sager, sååeee...

God støvsugning!

linemus skriver:

Jeg hørte engang en undersøgelse i radioen om netop dette emne og lyttede meget interesseret med, da jeg selv gør sådan. Nu husker jeg ikke konklusionen til fulde, men det var noget med, at edderkoppen ikke dør af at blive suget ind i støvsugeren, men dør en ganske langsom død af sult ved at være lukket inde i posen. Så må man jo gøre op med sig selv, om hvor stor en dyreven man er. Vi har fået sådan en elektrisk ketcher til fluer og hvepse, og den er perfekt til edderkopper også. Det kræver dog noget overvindelse at skulle så tæt på dem, at ens hånd kun er 30-40 cm fra dyret (tænk hvis den i al ondskab sprang over på hånden og spænede op ad armen), men de dør så også med det samme. Et godt råd: Øvelse gør mester. Jeg er blevet meget bedre til det med edderkopper, efter vi er flyttet på landet (hvor de jo er ca. 100 gange større), og efter vi har fået børn, men jeg skal stadig overtale mig selv ind imellem

Klap på skulderen til dig - du har haft en hård dag

- Line

PS. Jeg tror ikke, den kan komme ud igen.

tak!

ja, jeg føler faktisk at det har været en lidt hård dag :-)

Utroligt at man kan være et voksent og til tider ganske rationelt menneske, og så samtidigt have det sådan her... bliver lidt irriteret på mig selv, men kan heller ikke ændre på at jeg er angst for dem...

ps. kastede engang en dvd afspiller (i en kasse) på en edderkop der kravlede rundt i min gang... kassen blev liggende der i 1 uge før jeg turde fjerne den... christ altså!
Profilbillede for <3 Julebabyen <3
1 lod
Laura skal have en dejlig lillesøster
Uhh har det lige som dig,,
Edderkopper er bare farlige i min fantasi.. hihi.. ved ik rigtig hvorfor jeg er så bange for dem,fordi de er jo lige så bange for en.. Men tror det er fordi de er så grimme og ulækre,, Får helt kuldegysninger, bare at skrive om dem.. :0(.
hvis der feks. er en edderkop på gulvet, så sætter jeg gerne en skål rundt om den, så kan manden tage den når han kommer hjem.. hihi

Men tror ikke de kan kravle op af støvsugeren igen,, Men har det på samme måde, man skal ikke risikere noget.. :0) Så hellere et stykke papir i røret :0)

Profilbillede for SaNiNa
0 lodder
Der er intet bedre end min to diamanter, så meget glæde og liv de give
nope de dør ikke af at blive støvsuget op... derfor jeg alt lader kæresten dræbe dem og hvis han ikke er hjemme nærmer jeg mig bare ikke det sted den er så hvis den er på badeværelser kommer jeg der ikke før den er væk... går heller aldrig i kælderen mere da jeg engang mødte en giga stor en og flade op af samdig trine på vej op mens jeg skreg...

Ja, her er der rigtig mange sjove historier om edderkopper og toppen fra en tomat.

Sanne skriver:

nope de dør ikke af at blive støvsuget op... derfor jeg alt lader kæresten dræbe dem og hvis han ikke er hjemme nærmer jeg mig bare ikke det sted den er så hvis den er på badeværelser kommer jeg der ikke før den er væk... går heller aldrig i kælderen mere da jeg engang mødte en giga stor en og flade op af samdig trine på vej op mens jeg skreg...

Ja, her er der rigtig mange sjove historier om edderkopper og toppen fra en tomat.

Uhhhh! Den med toppen fra en tomat!!! DET skal man ikke engang joke med!!
Rasmine

Jeg har hørt de formerer sig helt vildt af at bo i en støvsuger.

Tror ikke jeg kender den med tomaten. Er det noget jeg ønsker at vide mon?
Profilbillede for charlottekri
26 lodder
nu mor til 2 guldklumper
LauraLW skriver:

hvis man støvsuger den?

Jep, er panisk angst for edderkopper, og vil til hver en tid overlad edderkoppe-fjernelsen til andre... men er alene hjemme, så måtte kvinde mig op. Efter laaang tids overtagelse af mig selv, fra mig selv, fandt jeg støvsuger, og støvsugede den op.... men nu sidder jeg og tænker på om den kan komme ud igen?... så har proppet køkkenrulle i hullet. Ikke så holdbart i længden...

Pip.

Laura - som er 29 år, men føler sig meget lille og patetisk når det kommer til edderkopper.

HA HA HA HA HA undskyld (fnis)
12 »
Gå til kategorien "Ordet er frit"
Til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333
Kontakt Baby.dk