Aalborg zoo den 2. juni

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.433 visninger
36 svar
0 synes godt om
27. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Hej alle på denne dejlige dag.

På lørdag går turen til Aalborg zoo, og mine børn og jeg vil være på Aalborg station kl ca 10 og gå derfra op i zoo (sammen med An&Jo, håber jeg )

Jeg vil gerne give jer, der skal med, mit telefon nummer, så vi kan finde hinanden, når vi/I ankommer til zoo.
Hvis du skriver en pb til mig, skal jeg nok skrive tilbage med nummeret - jeg vil bare ikke skrive på en offentlig side

Ved sidste afstemning var vi vist 8, der skulle med, og det håber jeg, der stadig er.

Glæder mig til at se/møde jer alle.

Hav en god søndag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Op :-) kom nu tøser

Anmeld

28. maj 2012

AnnaK89

Hvem er det egentlig der har meldt sig til?

Anmeld

28. maj 2012

Frk Mig

Jeg må melde fra Vi har hulsens tralvt med barnedåben som vi skal holde weekenden efter. Og vi er kommet meget bagud med planlægningen

Anmeld

28. maj 2012

emsaroto

ih, der er jeg smuttet til Vejle 

Anmeld

28. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
AnnaKJ skriver:

Hvem er det egentlig der har meldt sig til?

Som jeg kan se det, kommer;

Chrisli

An&Jo

Nitz-David

Flowers

Christina

Dig 

Og mig 

Anmeld

29. maj 2012

Chri9000

29. maj 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Har tænkt på noget.. At hvis der skulle blive dårligt vejr, altså virkelig dårligt om der stemning for, så at tage i legeland?

Anmeld

29. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Chrisli skriver:

Har tænkt på noget.. At hvis der skulle blive dårligt vejr, altså virkelig dårligt om der stemning for, så at tage i legeland?

I Aalborg?

Hvilke legeland er der?

Jeg kan se på vejrudsigten, at det skal blive regn, men det kan jo nå at ændre sig mange gange

Anmeld

29. maj 2012

An&Jo

Århh det er skod, men jeg er nødt til at melde fra..

Vi har åbenbart for lang tid siden lavet planer den her weekend, hvilket jeg har svedt ud åbenbart Det er sjældent jeg gør det, men det er hvad der kan ske..

MEN
Jeg vil så meget gerne en dag lægge hus til et møde, for nu flytter vi jo snart op til kæresten, og så får vi en dejlig lækker have, plus dejlig masse plads indendøre, og så vil jeg da meget gerne stå for et baby.dk møde for dem i nordjylland der har lyst..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.