Alfi termokande tyrkis!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. maj 2012

bobbles

Ja søger en i tyrkis, det er til et bryllup om 14 dage, og det SKAL være i den farve

har søgt på mange sider på nettet og synes ikke jeg kan finde den i den farve på nettet, er der nogen der kan hjælpe??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

bobbles

26. maj 2012

Aabye

Har du ikke en Imerco i nærheden.. De kan garanteret hjælpe.. og de sælger alfi kanderne

Anmeld

27. maj 2012

dpb

Frøken Christiansen skriver:

Ja søger en i tyrkis, det er til et bryllup om 14 dage, og det SKAL være i den farve

har søgt på mange sider på nettet og synes ikke jeg kan finde den i den farve på nettet, er der nogen der kan hjælpe??

Ved ikke helt om det er denne du søger men her hvor de har den udslogt skriver de den er turkis, men her kalder de den for aquamarin... første sted er den udsolgt, men de har den ved nr. 2 sted og for mig at se er de identiske

Men ved ikke om det var den model du søgte eller kuglemodellen Så om miot svar er til nogen hjælp, kan kun du vudere

Qnuz

Anmeld

27. maj 2012

bobbles

dpb skriver:

Ved ikke helt om det er denne du søger men her hvor de har den udslogt skriver de den er turkis, men her kalder de den for aquamarin... første sted er den udsolgt, men de har den ved nr. 2 sted og for mig at se er de identiske

Men ved ikke om det var den model du søgte eller kuglemodellen Så om miot svar er til nogen hjælp, kan kun du vudere

Qnuz

Det kan jeg godt se lidt underligt det er da samme farve :-) men tror det er den :-) tak for hjælpen tror det bliver den ;-)

Anmeld

27. maj 2012

dpb

Det kan jeg godt se lidt underligt det er da samme farve :-) men tror det er den :-) tak for hjælpen tror det bliver den ;-)

Det var så lidt Glad for jeg kunne hjælpe

og ja, nogen gange bruger de vist forskellige navne for "samme" farve

Qnuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.