Jeg har 3 styks lækre krudtugler.
1 pige og 2 drenge.
Der er godt 2 år og 8 mdr dem hver i sær. Det har for vores vedkommende været en kæmpe udfordring. Ligesom vi troede vi bare skulle have de her 2 børn, så kom den 3. Ganske ønsket, for hurtigere end forventet.
Vi mangler et sæt hænder. Man skal hele tiden opveje, af de 3 der beder om hjælp, om hvem der kan vente, hvem der er vigtigst o den store kommer automatisk til at skulle vente mest og så kommer der også en masse dårlig samvittighed oveni der.
Der er ekstra meget at se til. Da vi kun havde de 2, kunne jeg langt bedre overskue det. Men med nummer 3, der bliver man pludselig 5 i familien. Man skal ligesom mere forfra, end 1. Og 2. Gang. For dem forventer alle jo man ligesom bare får

Omverdene sagde ikke så meget positivt. Mange mennesker synes 3 børn er mange. Og vi fik da et par til lykker, men mange vrængede også næse af det. Og kunne bestemt ikke forstå os. Og interessen dalede også voldsomt da jeg havde født, i forhold til 1. Og 2. Gang

det har gjort ondt. For den 3. Har jo fortjent lige så god og stor velkomst som de 2 andre

det har gjort mig ret ked af det.
Min fødsel gik meget nemt og hurtigt. Men jeg har også haft 3 nemme og hurtige fødsler bag mig.
Det tog, fra første ve til han var født, 1 time og 39 min. Av av..
Spørg endelig ind til mere, hvis ikke jeg har uddybet nok

*C
Anmeld