Bestillings mad til Barnedåb - hjælp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.142 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. maj 2012

JH12

Vi er ved at planlægge vores datters barnedåb, kirke og forsamlingshus er bestilt.

Vi mangler bare lige det med maden, og da vi ikke selv gider at lave mad, vil vi bestille udefra .

Og nu håber jeg i kan hjælpe med nogle erfaringer.. Vi bor i Norddjurs, Hvor er det godt at bestille mad fra?

På forhånd tusind tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

Team Putte

Joyce1986 skriver:

Vi er ved at planlægge vores datters barnedåb, kirke og forsamlingshus er bestilt.

Vi mangler bare lige det med maden, og da vi ikke selv gider at lave mad, vil vi bestille udefra .

Og nu håber jeg i kan hjælpe med nogle erfaringer.. Vi bor i Norddjurs, Hvor er det godt at bestille mad fra?

Ved ik om kokken og jomfruen er på de kanter, men de laver ihvertfald god mad til fornuftige penge

De har en festbuffet med 3xkød og 4xtilbehør som man selv vælger til 80 kr pr. næse Det har vi tænkt oz at bestille når vi skal holde barnedåb i september

Anmeld

26. maj 2012

JH12

flere ?

Anmeld

26. maj 2012

lycly

Nu ved jeg ikke om der ligger en føtex/bilka i nærheden, men deres delikatesse laver også udmærket mad ud af huset

Anmeld

27. maj 2012

merichs

Vi fik buffet fra www.jysk-diner.dk, de leverer i hele landet.

Gæsterne roste maden og der var MASSER af det.

Vi sammensatte selv en buffet og mener at det endte med at koste 100-110,- pr person

Anmeld

27. maj 2012

Pipsle2012

Da vores datter skulle døbes, fik vi mad fra Jysk Diner (De har køkkener både på Sjælland og i Jylland)

Vi var rigtig godt tilfredse med det, og jeg tror vi gav 99,- pr kuvert :-) 

Anmeld

27. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Lottesmad skulle vist være ret lækkert.

Kokken og jomfruen vil jeg ikke anbefale ude på disse kanter. Der har vi kun oplevet dårlige ting når vi har været til fest herude.. - Ikke nok mad, brændt på, ikke tilstrækkeligt..

Men derudover er der jo også den mulighed at få en kok ud og lave det, der har jeg et par gode i ærmerne også, hvis det er. .

Anmeld

27. maj 2012

Alexander&Lærke

Pipsle2012 skriver:

Da vores datter skulle døbes, fik vi mad fra Jysk Diner (De har køkkener både på Sjælland og i Jylland)

Vi var rigtig godt tilfredse med det, og jeg tror vi gav 99,- pr kuvert :-) 

Her fik vi også fra, og der var masser af mad og det var super lækkert og frisk, gæsterne roster det også her....

Anmeld

27. maj 2012

Maja_4000

Jeg er overhovedet ikke kendt på de kanter :b

Men Smageriet er godt  

Kokken og Jomfruen ville jeg holde mig fra

De fleste supermarkeder har også mad ud af huset .. Føtex , Irma , Kvickly og Bilka har i hvert fald (:

Anmeld

27. maj 2012

Ellie79

Joyce1986 skriver:

Vi holdt navngivning i går og fik brunch plus fra Camillas diner i Skanderborg - var VILDT godt og hold da op der var meget mad Kan kun stort anbefale dem.

Anja - der har mad nok i huset til et par dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.