Ens egen læge gør mig temmelig forvirret!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
1 svar
0 synes godt om
26. maj 2012

bobbles

ja det startede sådan set tilbage i februar sidste år hvor jeg gik til læge da jeg havde haft flere positive graviditets test herhjemme, så kommer jeg ned til min egen læge en fredag eftermiddag. Det er så en sekretær der kigger på resultatet, hun siger så lidt efter at den er negativ. Hvori jeg så forklarer hende at jeg har testet positiv derhjemme, Ja så sagde hun så måtte jeg jo prøve at komme igen mandag morgen. Og mandag var det en læge der tog den og der var den sørme positiv og 7 uger henne!!

Nu her var jeg nede for 4 dage siden og skulle have en ny henvisning på henblik på en hudreduktion selve operationen, da jeg har været til forundersøgelse den 15 maj og lige skulle tabe de sidste kg hvilket jeg også har gjort. Så sagde hun jeg ikke bare kunne få henvisningen uden at få en tid til min egen læge først, ja det måtte jeg jo så blive nød til at gøre, også var der ingen ledig tid før den 21 juni!!

Vildt ireterrende!

så fik jeg et brev fra sygehuset idag om at min læge har henvist mig den 21 maj til forundersøgelse og med henblik på operation!!

¨så forstår jeg ikke helt hvorfor jeg absolut SKAL have en lægetid også? Sidst inde på sygehuset sagde de bare jeg skulle gå ned til min læge og få en ny henvisning til selve operationen!

Nogen gange bliver man ikke helt klog på dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

Ciss

Jeg kender godt det der. Jeg er superglad for min læge - men sekretæren er helt hen i vejret og opfører sig samtidig nogen gange, som om det er hende, der er lægen. - så jeg har desværre lært, at jeg ikke helt kan stole på alt, hvad hun siger...

Det værste eksempel var, da jeg havde ubehandlet astma og hostede så jeg kastede op mange gange om dagen. Det havde været på den måde i flere uger, og da jeg ringer og beder om en tid hos lægen mener hun ikke det er nødvendigt, "for hoste hos voksne mennesker går over af sig selv". Jeg skal bare drikke kamillete og vente tre uger til! Da flippede jeg i telefonen - og der skal ellers noget til. Jeg fik så heldigvis en time, og lægen var overrasket over, at jeg ikke var kommet før!

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig mht, om den lægetid er nødvendig, men jeg vil i hvert fald sende dig en god - nogen gange er ting ikke til at finde ud af, når man skal forholde sig til så mange mennesker, som siger forskellige ting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.