Min kæreste er ved at få lavet alt det udenfor ved huset nu, og det betyder så at indkørslen og stierne rundt om huset skal laves helt om..
Så idag har der været nogle store maskiner omkring for at grave ud og køre væk med de granitskærver der lå i indkørslen, og så har min kæreste selv været ude og låne en minigraver, og skal så have gravet stien rundt om huset..
Det betyder så nu at vi ikke kan køre op i indkørslen for at parkere, for vi har en rigtig gammel bil som er købt af en ung fyr der havde sænket den ret meget, så nu kan den ikke komme op over kanten ude at skrabe på bunden, og vi skal ikke risikere at have den splittet af..

Men det bliver godt når det bliver færdigt og der ikke længere er løse sten men fliser at parkere på..

og så bliver det også noget pænere at se på..

Så alt imens kæresten og hans far knokler udenfor, sidder jeg indenfor, for jeg har vidst fået sol nok de sidste par dage..

Jeg har så gjort kartofler klar til kartoffelsalat, jeg har lavet koldskål, ordnet jordbær vi kan gå og spise af, og så har jeg været oppe og handle ind til grill ved svigerne..

Håber i andre nyder vejret nu hvor jeg må holde mig indenfor..
Anmeld