Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Monica P skriver: TåTillykke med fødselsdagen :-) Monica
TåTillykke med fødselsdagen :-)
Monica
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tauf skriver: MIGJubii så blev det min fødselsdag.. Og jeg blevet vækket med morgensex og fine gaver:-):-):-)Nu går turen snart i sommerhus så det skal nok blive en god dag ...Ved godt jeg brokkede mig lidt forleden.. Men tro det bliver en dejlig fødselsdag
MIGJubii så blev det min fødselsdag.. Og jeg blevet vækket med morgensex og fine gaver:-):-):-)Nu går turen snart i sommerhus så det skal nok blive en god dag ...Ved godt jeg brokkede mig lidt forleden.. Men tro det bliver en dejlig fødselsdag
Dejligt!! :-)
Tillykke med dagen
Og dejlig dag at have fødselsdag, det nemlig osse min fødselsdag Idag
blankholm skriver: Dejligt!! :-) Tillykke med dagen Og dejlig dag at have fødselsdag, det nemlig osse min fødselsdag Idag
Tillykke med dig i dag!!
Sikke artig du har været, med så godt vejr du kan præstere at brunge frem
Neeeeeeeeeeej og morgensex, amen altså, så blir det da bare næsten ikke bedre...
Hav en uforglemmelig hyggelig dag...
OG tillykke til DIG også!!
Så er du jo medskyldig i det gode vejr!!
Hav en uforglemmelig dejlig dag!
tarkoflen skriver: Srort tillykke, så var der slet ingen grund til at være nervøs, for du fik da en skøn start på din fødselsdag og tusind tak for det skønne vejr, det vil jeg nyde!Kan I have en skøn tur i sommerhus!Stort
Srort tillykke, så var der slet ingen grund til at være nervøs, for du fik da en skøn start på din fødselsdag og tusind tak for det skønne vejr, det vil jeg nyde!Kan I have en skøn tur i sommerhus!Stort
Ej tillykke og tak for det dejlige vejr.
Og en sang skal du da ikke snydes for:
http://www.youtube.com/watch?v=GI3AN5rnsrM
Janni. skriver: TåEj tillykke og tak for det dejlige vejr. Og en sang skal du da ikke snydes for: http://www.youtube.com/watch?v=GI3AN5rnsrM
TåEj tillykke og tak for det dejlige vejr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128