Spørgsmål ang. barnevognssele!

Visninger: 583   Svar: 11

Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd

25. maj 2012

LuLy

Profilbillede for LuLy
Plus
0
Har en heeel masse bluser/kjoler/s tilletter til salg str. s, m, 39 :)
Nu har jeg flere gange set børn/babyer stå på knæ i barnevognen, med ryggen til den der kører barnevognen. Altså så de står og kan kigge fremad. Hvordan kan de det i en barnevognssele?? Den sele vi har, der kan Julia slet ikke dreje sig rundt, men hun vil så gerne. Kan man få seler hvor de kan rejse sig op?
Den vi har, sidder fast i hver side af barnevognen, nedenunder madrassen.

Anmeld Svar

Til salg:
25. maj 2012

Sara.

Mon ikke forældrene bare har vendt selen om sådan barnet kan se den vej?

Eller også er den løsnet så meget i siderne at barnet kan dreje rundt...

Anmeld Svar

Til salg:
25. maj 2012

LuLy

Profilbillede for LuLy
Plus
0
Sara. skriver:

Mon ikke forældrene bare har vendt selen om sådan barnet kan se den vej?

Eller også er den løsnet så meget i siderne at barnet kan dreje rundt...

Tjo, det kan da egentlig godt være at de har vendt den.. Den kan nemlig ikke løsnes nok til at det kan komme hele vejen rundt.

Anmeld Svar

Til salg:
25. maj 2012

LR85

altså nu ved jeg ikke om du har lagt mærke til om de har haft sele på?

Min dreng på 2½, bruger ikke sele mere når vi bare kører, og så vender han sig, så han kan se ud.

Men han ville bestemt heller ikke kunne med selen

Anmeld Svar

25. maj 2012

LuLy

Profilbillede for LuLy
Plus
0
LR85 skriver:

altså nu ved jeg ikke om du har lagt mærke til om de har haft sele på?

Min dreng på 2½, bruger ikke sele mere når vi bare kører, og så vender han sig, så han kan se ud.

Men han ville bestemt heller ikke kunne med selen

Dem jeg har set har helt sikkert været babyer - altså maks lige omkring et år. Det kan meget vel være, at de ikke har haft sele på. For jeg kan nemlig heller ikke lige se hvordan det skulle kunne lade sig gøre med sele

Anmeld Svar

Til salg:
25. maj 2012

Sara.

LuLy skriver:

Tjo, det kan da egentlig godt være at de har vendt den.. Den kan nemlig ikke løsnes nok til at det kan komme hele vejen rundt.

Vi har vendt selen om da Lærke var lille... Det tager 2 sek...

Tror ikke der findes en sele, som er lavet til at de kan vende sig om, da jeg ikke kan se hvordan det kan være sikkert.

Anmeld Svar

Til salg:
25. maj 2012

Maja_4000

Profilbillede for Maja_4000
25
Caroline - december '10, Alexander - juni '14

Dem jeg har set er fordi de har indstillet selen forkert .. Den skal være HELT stram henover madrassen , og så kan barnet ikke vende sig om .. Men du kan jo bare vende selen

Det er farligt at løsne selen , i værste fald kan barnet falde ud over kanten på barnevognen og blive kvalt  Så lad endelig være med det ! (:

Anmeld Svar

Til salg:
25. maj 2012

Maja88

Profilbillede for Maja88
0
love my life...

her kan hun vende sig med selen på.. den er spændt fast i siderne og spændt HELT ind,,, men hun kan stadig dreje sig rundt..

Anmeld Svar

25. maj 2012

HeidiØ

Sys ikke jeg har den allerbedste barnevognssele, men han kan ik komme op på knæ når den er spændt.. så enten har de måske spændt forkert på, eller med vilje løsnet lidt så barnet kunne få stillet evt nysgerrighed

Anmeld Svar

25. maj 2012

LuLy

Profilbillede for LuLy
Plus
0
Maja88 skriver:

her kan hun vende sig med selen på.. den er spændt fast i siderne og spændt HELT ind,,, men hun kan stadig dreje sig rundt..

Det forstår jeg bare ikke.. Når jeg kigger på vores sele, så kan jeg slet ikke se hvordan det skulle kunne lade sig gøre

Anmeld Svar

Til salg:

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.