Opret gratis profil  

Johanne 8 måneder har hård mave :-(

Visninger: 210   Svar: 7

Profilbillede for Troldemommi
84 lodder
Elsker at være mine ungers mor :-)

Hvad er det nu man kan gøre for at hjælpe sin lille fis af med hendes afføring ?

Har skiftet tre lortebleer på en time i eftermiddags hvor afføringen var en hård kugle og det gør jo ondt på min lille pige hun pyller og hun presser til hun er hel rød i hovedet :-(

Monica som håber på et godt råd til næste gang det sker

Til salg:
Monica P skriver:

Hvad er det nu man kan gøre for at hjælpe sin lille fis af med hendes afføring ?

Har skiftet tre lortebleer på en time i eftermiddags hvor afføringen var en hård kugle og det gør jo ondt på min lille pige hun pyller og hun presser til hun er hel rød i hovedet :-(

Monica som håber på et godt råd til næste gang det sker

Vand vand vand og atter vand.. Kiwi, pære, melon osv der er meget værkeholdigt
Til salg:
84 lodder
Månsson skriver:

Vand vand vand og atter vand.. Kiwi, pære, melon osv der er meget værkeholdigt

okay har lavet lidt sveskegrød til damen men nej det vil hun altså ikke spise, men nu sover hun men tak for dit råd, det skal jeg nok huske :-)

Monica

Til salg:
Monica P skriver:

okay har lavet lidt sveskegrød til damen men nej det vil hun altså ikke spise, men nu sover hun men tak for dit råd, det skal jeg nok huske :-)

Monica

Åh pas på med de svesker de giver bare pressetrang og det er jo ik det der ska til. Fik af vide af børneafd at man ik ska gi små børn svesker da deres mave ik har godt af det.
Til salg:
84 lodder
Månsson skriver:

Åh pas på med de svesker de giver bare pressetrang og det er jo ik det der ska til. Fik af vide af børneafd at man ik ska gi små børn svesker da deres mave ik har godt af det.

åhh for filan så var det da godt hun ikke ville have det :-)

Monica - Årets mor, or not :-S

Til salg:
Monica P skriver:

åhh for filan så var det da godt hun ikke ville have det :-)

Monica - Årets mor, or not :-S

Det havde nok ikke været en katastrofe Nogle er jo tosset med svesker og mener det er kuren på alt he he men Laura har bare haft hård mave siden hun var 3-4måneder så vi kender efterhånden turen
Til salg:

Profilbillede for Kofoed.
0 lodder
Anastasia min tosse. Isabella min stjerne.
Kontakt sp. Spar på mælk og masser af vand.

Anastasia (8 måneder) har siden hun begyndte på grød, haft problemer med afføring, men læge tog os ikke seriøst, så efter 3 uger med konstant forstoppelse, så sp hvordan hun havde det, hver gang det kom mad ind og skulle med det samme starte på lactulose, så man skal bare tage sig af det med det samme, i dag får hun 7 ml to gange om dagen og må ikke få mælkeprodukter, så slemt er det gået.

Håber i hurtig kommer videre, ved ikke om i lige er begyndt på mælk, så kunne i prøve med en pause fra det.
Til salg:
84 lodder
Kofoed. skriver:

Kontakt sp. Spar på mælk og masser af vand.

Anastasia (8 måneder) har siden hun begyndte på grød, haft problemer med afføring, men læge tog os ikke seriøst, så efter 3 uger med konstant forstoppelse, så sp hvordan hun havde det, hver gang det kom mad ind og skulle med det samme starte på lactulose, så man skal bare tage sig af det med det samme, i dag får hun 7 ml to gange om dagen og må ikke få mælkeprodukter, så slemt er det gået.

Håber i hurtig kommer videre, ved ikke om i lige er begyndt på mælk, så kunne i prøve med en pause fra det.

ringer til hende imorgen :-) tak for svar

Til salg:
Gå til kategorien "Børn 0-1 år"
Til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333
Kontakt Baby.dk