banana3 skriver:
Ja, historien bliver desværre værre og værre!!!
Hundehandleren impotere åbenbart hundene fra polen, og I KAN TRO HAN ER DYGTIG!!! Han har flere domme på sig, og politiet kan ikke finde hundene når de gennem tjekker hans hus, ergo må hundene befinde sig et andet sted, hvor han henter dem fra når han sælger dem.. IDIOT.. Fik kontakt til en sød ung dame, som har vidnet imod ham osv.
Vores lille mand er desværre stadig MEGET syg, men vi synes dog han er i bedring.. Hvor er det forfærdeligt at der findes sådanne mennesker! Det burde forbydes!
Håber han ryger ind og sidde denne gang!
Min eks købte også en fransk bulldog..med tavle..men den var så fra litauen..(staves)..
vi fandt efterfølgene også ud af at det sted den kom fra avler meget forkert og at nogle af hundende var døve, døde hurtigt eller fejlet andet..han blev så godt nok alligevel 6-7 år..
men det har lært mig at jeg aldrig køber hunde/andre dyr hvor jeg ikke kan se forældrene dyrene, eller hvor der ikke er stamtavle på som jeg kan tjekke på nettet også..og skal jeg ha hund fra udlandet/nabo landende..så henter jeg den selv..så man kan se stedet og ejeren..
vi hentede selv i sverige sidste år..
hellere give det mere og få en hund med ordenlige papir eller en fci godkendt stamtavle end at spare...det lære man hurtigt..
synd med jeres hund..håber de finder idioten..