Børn der ikke vil sove ved andre/passe af andre..

Visninger: 892   Svar: 5

Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd

23. maj 2012

2børn2

Profilbillede for 2børn2
2
Ser positivt på fremtiden!
Ja er der andre der har/har haft sådanne børn??

Jeg har en dreng på 9 år som siden vinterferien har strittet imod at skulle sove ud/passes andre steder end i hjemmet og har heller ikke lyst?? til at nogen overnatter hjemme ved ham...

Andre der har oplevet dette og kan fortælle mig det er helt normalt og går over igen inden for overskuelig tid??

Anmeld Svar

23. maj 2012

serinasmor

Profilbillede for serinasmor
Mod
21
2børn2 skriver:

Ja er der andre der har/har haft sådanne børn??

Jeg har en dreng på 9 år som siden vinterferien har strittet imod at skulle sove ud/passes andre steder end i hjemmet og har heller ikke lyst?? til at nogen overnatter hjemme ved ham...

Andre der har oplevet dette og kan fortælle mig det er helt normalt og går over igen inden for overskuelig tid??

hmmm ... nu er jeg jo ikke nået dertil personligt endnu .. 

men min lillebror havde en bedsteven der var bange for at sove andre steder end der hvor hans mor var ... dette holdt ved helt til han blev 14-15 år .. idag er manden 25 og der er ingen problemer han er flyttet hjemmefra for længst .. 

men jeg tænker at han måske har haft en uheldig oplevelse hvis der ikke har været problemer før ... vil han snakke om det? 

og ellers ville jeg bare støtte ham i at det behøver han ikke før han er klar igen

Lilypie Fifth Birthday tickers

Min Blog

Anmeld Svar

23. maj 2012

2børn2

Profilbillede for 2børn2
2
serinasmor skriver:

hmmm ... nu er jeg jo ikke nået dertil personligt endnu .. 

men min lillebror havde en bedsteven der var bange for at sove andre steder end der hvor hans mor var ... dette holdt ved helt til han blev 14-15 år .. idag er manden 25 og der er ingen problemer han er flyttet hjemmefra for længst .. 

men jeg tænker at han måske har haft en uheldig oplevelse hvis der ikke har været problemer før ... vil han snakke om det? 

og ellers ville jeg bare støtte ham i at det behøver han ikke før han er klar igen

Uha.. ikke det svar jeg ville høre

Han har ikke oplevet noget, det skete pludselig nede ved mine forældre hvor han blev voldsom ked af det..

Siden har det været galt.. han kan ikke selv sige hvorfor.. vi har haft ham til hypnose, både på grund af det men også på grund af det night terror han har...

ville bare gerne beroliges med at det er normalt og at det går over igen..

Anmeld Svar

23. maj 2012

Troldemommi

Profilbillede for Troldemommi
65
Elsker at være mine ungers mor :-)

Da min søster var mindre var der også nogle år hvor det med at sove ude bare ikke var sagen, jeg tror bare du skal lade det blive et stort problem måske har han bare brug for at sove hjemme i en periode, han komme nok selv og siger når han har lyst til andet :-)

Monica

Anmeld Svar

23. maj 2012

2børn2

Profilbillede for 2børn2
2
Monica P skriver:

Da min søster var mindre var der også nogle år hvor det med at sove ude bare ikke var sagen, jeg tror bare du skal lade det blive et stort problem måske har han bare brug for at sove hjemme i en periode, han komme nok selv og siger når han har lyst til andet :-)

Monica

Ja du har sikkert ret...

Som sagt har der været andet omkring ham også (NIght terror), så vi er bare bange for det er noget permanent han skal hjælpes ud af...

Men han har sikkert bare brug for trygge rammer... og han kan jo passes herhjemme så helt galt går det nok ikke...

Anmeld Svar

24. maj 2012

2børn2

Profilbillede for 2børn2
2
Nå ja.. det gik så ikke værre end bedre at han trods mange forskellige løsningsforslag og kammerater der snakkede med ham..
at han blev hjemme... så ja...
Nu må der gå lidt tid og så må vi tage den derfra.. selvom det er rigtig frustrerende...

Takker for svar, ønsker gerne flere erfaringer...

Anmeld Svar

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.