Opret gratis profil  

Log ind

E-mail:

Adgangskode:

Har du glemt din adgangskode?

Hjælp hvor kan jeg ikke rette min mail herind?

Denne profil er PLUSmedlem
elsker min dejlig børn og min Emma engel som døde i uge 16+5 på min 21 års fødselsdag den 29/11-1997
Citér indlæg Anmeld indlæg
23. maj 2012, kl. 02:07

jeg har prøve af rette min mail og får også en mail om den er rette når jeg trykke på bekraft den mail men det er så også gjort osv men den har bare ikke rette min mail herind. fra henrietterasmussen_76@msn.com til henrietteskjoldborg@live.dk  underligt. Så jeg få mine mails ind på den ny mail ville vær rart eller hvis jeg glemmer min kode herind til så den ikke sendes på min gammel mail.

nogle der kan hjæp mig???

EVT Henrik???.

Mvh Henriette

Moderator

23. maj 2012, kl. 10:49

Forklar lige nøjagtigt hvad du har gjort for at ændre mailadressen Så vi kan se hvor det går galt

elsker min dejlig børn og min Emma engel som døde i uge 16+5 på min 21 års fødselsdag den 29/11-1997
23. maj 2012, kl. 21:32
Moderator skriver:

Forklar lige nøjagtigt hvad du har gjort for at ændre mailadressen Så vi kan se hvor det går galt

gik ind under min profil/ret profil også rette jeg min mail adresse og fik også en mail fra baby.dk dog med en masse fejle i og kunne ikke trykke på det blå som jeg skulle for af godkende den. det ser sådan her ud mailen fra jer.

Baby.dk logoVelkommen til Baby.dk
F?r du kan skrive indl?g p? Baby.dk, skal du f?rst bekr?fte, at din e-mail adresse er ?gte. Det g?r du ved at f?lge linket neden for, som indeholder en aktiveringskode.
http://www.baby.dk/Guests/ConfirmSignup.aspx?key=B76DH89EM4
Vi h?ber du bliver rigtig glad for at komme p? siden og f?r nytte af den.
Hvis du har sp?rgsm?l eller ideer til Baby.dk er du meget velkommen til at skrive.

K?rlig hilsen,
Baby.dk
23. maj 2012, kl. 21:33

Det blå kan jeg ikke trykke på.

23. maj 2012, kl. 21:36

Jeg gik ind under den der hedder ret profil også den her Profiloplysninger

Rediger dine informationer, fødselsdag, bopæl, interesser mm. også stod min mail deroppe også ville jeg rette mailen til henrietteskjoldborg@live.dk fik så den underlig mail fra jer på min nye mail adresse henrietteskjoldborg@live.dk men kan ikke læse det ret godt pga fejl + kan ikke tryke på det blå og min mail er ikke rette for min den gammel er hacke så kan slet ikke bruge den mere derfor fået ny mail.
Mvh Henriette

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Gå til Baby.dk     Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2013 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+