Opret gratis profil  

Log ind

E-mail:

Adgangskode:

Har du glemt din adgangskode?

hvorlangt er i nået?

2012 grupper » August 2012
Følg denne tråd Du kan svare anonymt i denne tråd Du kan svare anonymt

« 12345
ikke online TSJ

Denne profil er Moderator Denne profil har Foto Garanti
At noget er perfekt betyder ikke at det er fejlfrit - men at du ikke ønsker det anderledes :)
Citér indlæg Anmeld indlæg
28. maj 2012, kl. 21:04
Kay skriver:

så har kæresten hente og samlet tremme sengen... og badekar, puslepude, 2 baby dyner og 2 junior dyner (en sommer og en vinter ag hver slags) og sengetøj

det har vi fået af hans fætter og fætterens kone

der ud over får vi senere en masse tøj flyverdragter og andet i stører størrelser og en højstol... også af fætteren  

dejligt....

og sengen kan man undlade og putte den ene side på så hun kan ligge i liften i sengen lige oppe af vores seng... så der ik er så langt når der skal natammes  

i love it

Dejligt Jeg skal ned og hente barnevogn på onsdag

Skjul alle signaturer
ikke online Kay

Denne profil er PLUSmedlem Denne profil har Foto Garanti
2013 -10 :)
28. maj 2012, kl. 21:57
TSJ skriver:

Dejligt Jeg skal ned og hente barnevogn på onsdag

ej hvor dejligt

Skjul alle signaturer
30. maj 2012, kl. 14:58

Åhr, vi har så godt som ingenting endnu. Har købt en slyngevugge - fordi jeg lige faldt over den på tilbud. Og så er jeg igang med at lave en uro. Men det er vidst også det eneste. Vi har ikke meget plads i lejligheden, så tror det måske ender med at blive sidste-øjebliks-køb Går ihvertfald først rigtig igang med at shoppe m.m. når jeg går på barsel. Men så meget er der vel heller ikke man har behov for lige i starten.

20 dage til termin :-)
30. maj 2012, kl. 15:11

Vi har mange ting fra de 2 store piger, dog skal det skiftes ud til drengefarver

Vi mangler at finde ud af hvor og hvordan vi skal have pusleplads, et badekar, evt. et babysæde til vors cykeltrailer.

Derud over skal jeg have lappet eller skiftet betræk på soveposen, og så kommer liften forhåbentlig snart med posten

Og så har jeg ikke helt styr på om jeg mangler noget tøj i de små størrelser...

Denne profil har Foto Garanti
Isabella, du er det smukkeste!
5. juni 2012, kl. 18:23
Kay skriver:

ja efter jeg blev sygemeldt har jeg jo brugt meget til på at finde ting brugt på nettet... eller finde gode tilbud på ting til babs... fra den laaange lise jeg havde lavet... sad og "stegede" de sidst indkøbte ting... og... der er godt nok ik meget tilbage på listen

vi mangler en sengerand, men har budt på 1. på dba og venter svar...

vi mangler "tis underlag" så det ik går ud over madrassen...

et par bogkasser der skal hænge inde ved sængen til bøger og bamser og lignende...

og så mangler vi lidt småting som negle saks og vatpinde og bleer...

og det er det... så har vi alt fra listen  det er godt nok en underlig følelse... at sidde og vide at nu skal jeg "bare" stille tingene som det skal stå og så er vi stort set klar...

men har også godt vist at det ik er sikkert jeg kan meget de sidste måneder så, kunne jo lige så godt komme igang... og har fundet så meget billigt

hvad med jer andre... hvor langt er i med redebyggerriet??

skal lige siges denne tråd ik er lavet for at give jer andre stress i har massere af tid... men vi skal giftes om en måned og et par dage, og jeg har jo bækkenløsning og en moderkage der ligger og spære udgangen så de sidste 2 måneder af graviditeten er det ret uvist hvordan kommer til at gå...

Vi er også godt med allerede, så det er super dejligt!  

Vi mangler at købe tøj, autostol og ammepude. Ellers er resten, små ting såsom bleer, sutteflaske, engangsvaskeklude osv 

ikke online Kay

5. juni 2012, kl. 18:35
Tanjadamgaard skriver:

Vi er også godt med allerede, så det er super dejligt!  

Vi mangler at købe tøj, autostol og ammepude. Ellers er resten, små ting såsom bleer, sutteflaske, engangsvaskeklude osv 

dejligt... vi har for meget tøj tror jeg... havde fået og købt så jeg mente der var nok.... i 50, 56 og 62... men så kom min kusine lige med to store sække fyldt med tøj i 50-74... så nu har vi rigtig meget... især i 62

Skjul alle signaturer
Denne profil har Foto Garanti
Isabella, du er det smukkeste!
5. juni 2012, kl. 18:46
Kay skriver:

dejligt... vi har for meget tøj tror jeg... havde fået og købt så jeg mente der var nok.... i 50, 56 og 62... men så kom min kusine lige med to store sække fyldt med tøj i 50-74... så nu har vi rigtig meget... især i 62

Ej hvor dejligt, vi har desværre ingen fra familien der har små børn. Jo én, men hun har desværre allerede solgt det. Men syntes det er svært, hvilke størrelser man skal købe det i ? Du har bare været super heldig, at få en masse i forskellige str, så der skal nok være en masse jeres  lille-pige, kan passe  

ikke online Kay

5. juni 2012, kl. 18:50
Tanjadamgaard skriver:

Ej hvor dejligt, vi har desværre ingen fra familien der har små børn. Jo én, men hun har desværre allerede solgt det. Men syntes det er svært, hvilke størrelser man skal købe det i ? Du har bare været super heldig, at få en masse i forskellige str, så der skal nok være en masse jeres  lille-pige, kan passe  

ja rigtig dejligt...

har intet købt selv i 50 da jeg tror hun er for stor til det... det er alle børn i min familie... og ellers bliver det jo også kun brug et par dage de vokser jo som jeg ved ik hvad i starten

Skjul alle signaturer
2 vidunderlige børn!
23. juni 2012, kl. 10:59

tit kommer folk også med tøj i barselsgave. Og gerne i str. 50-62. Det er i hvert fald ´min erfaring...

ikke online Kay

27. juni 2012, kl. 22:04

så mangler vi ik meget længere...

har lavet en billed tråd

http://www.baby.dk/debat/181034pi1/babyudstyr/saa-blev-vi-naesten-helt-klar.aspx

Skjul alle signaturer

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
« 12345
Gå til August 2012     Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2013 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+