Opret gratis profil  

Log ind

E-mail:

Adgangskode:

Har du glemt din adgangskode?

hvorlangt er i nået?

2012 grupper » August 2012
Følg denne tråd Du kan svare anonymt i denne tråd Du kan svare anonymt

online Kay

Denne profil er PLUSmedlem Denne profil har Foto Garanti
2013 -10 :)
Citér indlæg Anmeld indlæg
25. maj 2012, kl. 11:28
Masig skriver:

Det er jo det.. og alligevel er der også mange småting hvor man tænker "det har jeg masser af tid til, jeg gør det senere" og så får man det garanteret ikke gjort hehe...

sikkert ik...

jeg havde en ide om at alle plejeprodukter og sutter og sådan noget ville jeg købe i city gross i sverige... men... køreturen der op og at gå rundt i det kæmpe center har jeg opgivet igen men mit bækken

Skjul alle signaturer

Denne profil er PLUSmedlem
25. maj 2012, kl. 11:42
Kay skriver:

sikkert ik...

jeg havde en ide om at alle plejeprodukter og sutter og sådan noget ville jeg købe i city gross i sverige... men... køreturen der op og at gå rundt i det kæmpe center har jeg opgivet igen men mit bækken

Ja jeg tror nu heller ikke jeg gad køre så langt for det, men ok der er også noget længere fra Fyn end fra Kbh jo

Vi fik et gavekort til babysam på 1000 kr så det har vi brugt flittigt og så har det ellers stort set være Ikea vi har handlet i...

Lilypie First Birthday tickers

Skjul alle signaturer
online Kay

25. maj 2012, kl. 11:51
Masig skriver:

Ja jeg tror nu heller ikke jeg gad køre så langt for det, men ok der er også noget længere fra Fyn end fra Kbh jo

Vi fik et gavekort til babysam på 1000 kr så det har vi brugt flittigt og så har det ellers stort set være Ikea vi har handlet i...

i LOVE ikea... der har vi også handlet en del

alt det vi ik ville købe brugt altså resten er købt/fået brugt... undtagen dyner, madrasser, barnevogn og håndklæder tror det er det eneste vi har købt uden det var brugt  eller vi ik har fået...

min tante er bare så lykkelig over der kommer en lille... hun arbejder i en superbrugs så når de sætter tøj og ting ned så køber hun det... så vi har allerede 2 flyverdragter til den første vinter + huer og vanter og andet vinter udstyr... for det havde de lige på tilbud   elsker min tante

Skjul alle signaturer

25. maj 2012, kl. 11:55
Kay skriver:

i LOVE ikea... der har vi også handlet en del

alt det vi ik ville købe brugt altså resten er købt/fået brugt... undtagen dyner, madrasser, barnevogn og håndklæder tror det er det eneste vi har købt uden det var brugt  eller vi ik har fået...

min tante er bare så lykkelig over der kommer en lille... hun arbejder i en superbrugs så når de sætter tøj og ting ned så køber hun det... så vi har allerede 2 flyverdragter til den første vinter + huer og vanter og andet vinter udstyr... for det havde de lige på tilbud   elsker min tante

Ja Ikea er altså genialt...

Haha ja det er smart... Min søster arbejder i en Spar og hun ahr også virkelig svært ved ikke at købe alt det babytøj de har på tilbud hehe... Men jeg har sagt til hende at hun nok hellere lige må tage den med ro, for vi har masser af tøj til at starte op på, og synes ikke lige der skal købes mere før vi ved om vi får det brugt...

Vi har så godt nok ikke noget vintertøj, men faldt lige over en fin lille sommerjakke han kan bruge til næste år. Den kostede kun 50 kr (var sat ned fra 199,-) så kunne altså ikke lade være...

Skjul alle signaturer
online Kay

25. maj 2012, kl. 11:57
Masig skriver:

Ja Ikea er altså genialt...

Haha ja det er smart... Min søster arbejder i en Spar og hun ahr også virkelig svært ved ikke at købe alt det babytøj de har på tilbud hehe... Men jeg har sagt til hende at hun nok hellere lige må tage den med ro, for vi har masser af tøj til at starte op på, og synes ikke lige der skal købes mere før vi ved om vi får det brugt...

Vi har så godt nok ikke noget vintertøj, men faldt lige over en fin lille sommerjakke han kan bruge til næste år. Den kostede kun 50 kr (var sat ned fra 199,-) så kunne altså ikke lade være...

nej det er jo det... man kan jo købe liiiidt forud havde slet ik selv i tankerne at købe vintertøj endnu... men det skal jeg jo så heller ik

Skjul alle signaturer

25. maj 2012, kl. 11:58
Kay skriver:

nej det er jo det... man kan jo købe liiiidt forud havde slet ik selv i tankerne at købe vintertøj endnu... men det skal jeg jo så heller ik

Hehe nej det har jeg så sandelig heller ikke tænkt på endnu... Min mor og søster har købt lidt alm tøj i de lidt større størrelser, men ellers er det heller ikke noget vi gør så meget i endnu... der er jo masser af tid til at finde noget

Skjul alle signaturer
online Kay

25. maj 2012, kl. 11:59
Masig skriver:

Hehe nej det har jeg så sandelig heller ikke tænkt på endnu... Min mor og søster har købt lidt alm tøj i de lidt større størrelser, men ellers er det heller ikke noget vi gør så meget i endnu... der er jo masser af tid til at finde noget

lige netop... og så er der også MEGET andet at bruge penge på lige nu

Skjul alle signaturer

25. maj 2012, kl. 12:00
Kay skriver:

lige netop... og så er der også MEGET andet at bruge penge på lige nu

Ja der er masser... Mere end vi egentlig har penge til, men det må man jo tage med...

Skjul alle signaturer
online Kay

25. maj 2012, kl. 12:02
Masig skriver:

Ja der er masser... Mere end vi egentlig har penge til, men det må man jo tage med...

Skjul alle signaturer

25. maj 2012, kl. 12:06
Kay skriver:

Det hjælper så heller ikke at vi lige skal bruge penge på at færdiggøre huset, og anlægge have og terrasse... Det trækker også temmelig mange penge ud af budgettet

Skjul alle signaturer

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Gå til August 2012     Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2013 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+