Jeg er så glad for.....

Visninger: 415   Svar: 19

Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd

10. maj 2012

Janni.

Profilbillede for Janni.
0
13.03.11: Silas

at min søn stadig bruger tremmesengen! 

Nu har han de sidste 3 nætter sat sig op i søvne op til flere gange. Første gang blev jeg faktisk ret forskrækket, jeg overvejede at snakke til ham, da jeg opdagede at han rent faktisk sov.  

Og denne nat kravlede han sovende rundt i sengen. 

Uhh jeg er glad for at han ligger i sin tremmeseng.

Skal dog lige siges at vi overhovedet ikke har overvejet en junior seng. Det er han alt for lille til. 

Anmeld Svar

10. maj 2012

Maja_4000

Profilbillede for Maja_4000
25
Caroline - december '10, Alexander - juni '14

Haha .. Det kender jeg godt Jeg hører tit Caroline "vælte rundt" i søvne om natten :b

Anmeld Svar

Til salg:
10. maj 2012

LR85

Nååå lile dreng. Godt med lidt sikkerhed hvis han er urolig om natten. 

Vi tog siden a da han fyldte 2 år, da han skreg hver gang vi løftede ham ned 'bag tremmerne' 

Nu kravler han selv op og ned, hvilket er en stor hjælp når man er højgravid

Anmeld Svar

10. maj 2012

lassemor07

Janni. skriver:

at min søn stadig bruger tremmesengen! 

Nu har han de sidste 3 nætter sat sig op i søvne op til flere gange. Første gang blev jeg faktisk ret forskrækket, jeg overvejede at snakke til ham, da jeg opdagede at han rent faktisk sov.  

Og denne nat kravlede han sovende rundt i sengen. 

Uhh jeg er glad for at han ligger i sin tremmeseng.

Skal dog lige siges at vi overhovedet ikke har overvejet en junior seng. Det er han alt for lille til. 

Hvor er han sød
Kender det godt min basse sover i min seng sammen med mig fortiden( Fordi han har ødelagt sin egen ) Jeg kan også få lov til en lille plads ude ved kanten ellers fylder han ellers hele dobbel sengen med alt sit roderi om natten
Så lige for af gøre sagen bedre så snakker han i søvne og er begyndt af snorke som en voksen mand

Anmeld Svar

10. maj 2012

Janni.

Profilbillede for Janni.
0
Maja_4000 skriver:

Haha .. Det kender jeg godt Jeg hører tit Caroline "vælte rundt" i søvne om natten :b

Jeg opdager det kun fordi Silas blev ked af det når han får sig sat op eller når han ikke kan komme videre, fordi han er kravlet ned i enden af sengen og vil åbenbart gerne puttes igen.  

Anmeld Svar

10. maj 2012

Janni.

Profilbillede for Janni.
0
LR85 skriver:

Nååå lile dreng. Godt med lidt sikkerhed hvis han er urolig om natten. 

Vi tog siden a da han fyldte 2 år, da han skreg hver gang vi løftede ham ned 'bag tremmerne' 

Nu kravler han selv op og ned, hvilket er en stor hjælp når man er højgravid

Åh godt siden af sengen så kan tages af. Det er faktisk smart. Det kan man også på Silas's seng, ret heldigt, det havde vi nemlig ikke tjekket, da vi valgte seng. 

Det er så dejligt når de små selv kan begynde at hjælpe til. 

Anmeld Svar

10. maj 2012

Janni.

Profilbillede for Janni.
0
lassemor07 skriver:

Hvor er han sød
Kender det godt min basse sover i min seng sammen med mig fortiden( Fordi han har ødelagt sin egen ) Jeg kan også få lov til en lille plads ude ved kanten ellers fylder han ellers hele dobbel sengen med alt sit roderi om natten
Så lige for af gøre sagen bedre så snakker han i søvne og er begyndt af snorke som en voksen mand

Ej da.. Hvordan har han ødelagt sin seng? 

Det er vildt som de kan fylde når de sover.  Håber i snart finder en anden løsning til natten. 

Silas snorker også om kap med sin far. Godt det er sjældent at de begge sover ved siden af mig. Ha ha.. 

Anmeld Svar

10. maj 2012

LR85

Janni. skriver:

Åh godt siden af sengen så kan tages af. Det er faktisk smart. Det kan man også på Silas's seng, ret heldigt, det havde vi nemlig ikke tjekket, da vi valgte seng. 

Det er så dejligt når de små selv kan begynde at hjælpe til. 

Ja. Faktisk er det vist ikke meningen a man kan, vi gjorde det bare. Men den er ikke beregnet til det. 

Vi køber en rigtig børneseng når lillebror er blevet for stor til vuggen og skal i tremmesengen. Så må siden komme på igen. 

Anmeld Svar

10. maj 2012

bullerbassen

Her mosler Silas også rundt i sengen. Han er nu kommet i alm stor seng og det går rigtigt fint.

Der er senge hest for og indtil videre er der ikke sket uheld. En enkelt gang fandt jeg ham liggende halv ude af sengen, med hovedet / overkroppen på taburetten ved siden af sengen.

Nu går der nok et stykke til inden jeres Silas skal i  alm seng, måske han ligger mere roligt til den til. Men det er skønt med tremmesengen for så ved man hvor man har dem.

Anmeld Svar

10. maj 2012

Janni.

Profilbillede for Janni.
0
LR85 skriver:

Ja. Faktisk er det vist ikke meningen a man kan, vi gjorde det bare. Men den er ikke beregnet til det. 

Vi køber en rigtig børneseng når lillebror er blevet for stor til vuggen og skal i tremmesengen. Så må siden komme på igen. 

god løsning. Der er jo ingen grund til at bytte rundt før det er nødvendigt. 

Anmeld Svar

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.