Jeg er ked af at indrømme det, for jeg ved jo reklamerne er et nødvendigt onde, i forhold til at siden kører, rent økonomisk.
MEN, jeg giver dig fuldstændig ret. Det ER som alle reklamer er blevet meget voldsommere....
Ikke nok med at de, som du også siger, er alle vegne, så er de også i skrappe skrappe farver PLUS de bevæger sig...
Det er enormt distraherende når man sidder og læser, og jeg føler absolut uro i min hjern eog mine øjne, når jeg skal læse på siden...
De reklamer imellem indlæggene, i en tråd, synes jeg også er enten vokset i antal, farve-skraphed, eller aktivitet...
Det føles som om der er kommet flere ind imellem indlæggene, og de to knapper der er lige nu, med links til gavekortet.dk er VOLDSOMME på grund af farverne, og så det faktum at det faktisk ligner en knap... Og så er de henholdsvis røde og grønne. Og ens hjerne fejltager dem hele tiden for en slags 'ja tak og nej tak' knapper.. Rødt lys stå, grønt lys gå 
Den der vægttabsreklame ude til højre (som vel er en google, der skifter) er også voldsom. Kæft jeg er træt af at se på de der manipulerede slankebilleder, og hendes meget triste før-ansigt.
Og den der erhversprofiler, som ruller i toppen, den direkte stresser mig.
Okay, brokke brokke brokke, men jeg er desværre 120% enig med TS....
Jeg føler også et pludseligt reklamebombardement her på baby.
Og som nævnt er det som om jeg stresses, frem for at slappe af, når jeg sidder og ruller op og ned ad siderne...
Tak Maria, du har faktisk sagt det, jeg også ville sige... men på en meget bedre måde! 
Er stadig meget begrænset i mit skriftlige dansk