Opret gratis profil  

Log ind

E-mail:

Adgangskode:

Har du glemt din adgangskode?

Reklame på Baby.dk

Moderator

Citér indlæg Anmeld indlæg
6. maj 2012, kl. 11:05
mariamiss6 skriver:

Bortset fra det, så har jeg nu været træt af reklamerne længe. At vi "brokker" os nu, behøver jo ikke betyde at det vi troede det var lige nu der var kommet flere, men bare at vi lige nu, fik lidt for meget reklame  

Jeg ved godt det er nødvendigt, men jeg giver altså stadig TS ret i at det er blevet ret voldsomt at se på. 

I gamle dage synes jeg også der var reklamer, men der var de mere diskrete, så de faldt bedre ind med siden synes jeg... Især dem imellem trådene....,

Erhvervsprofilerne ville jeg ønske blev lavet til en side mankan dårligt nå at trykke på dem alligevel (kan man overhovedet trykke på dem?) Eller evt, at erhvervsprofil stemplet blev til en knap som sendte videre til profilens hjemmeside måske?

Hvis du kører musen hen over de rullende erhvervsprofiler, burde den stoppe så du kan klikke

Mth til at trykke på erhvervsstemplet, så fører det til information omkring hvordan man får stemplet på, hvilket er samme med plus stemplet og foto garanti stemplet.

Hvis du vil ind til profilens hjemmeside, klikker du i stedet på banneret, som er til højre for profilbilledet
Moderator

6. maj 2012, kl. 12:07

Teknikken har læst jeres feedback, og har derfor forsøgt at forbedre scrolleren

Hastigheden er sat ned, der er nu nyheder med i den og erhvervsprofilerne har en anden farve. Bemærk det lille info-ikon til venstre - prøv at klikke på det

VI SKAL HAVE TVILLINGER...
6. maj 2012, kl. 12:14
Sara_S skriver:

Jeg synes at på det sidste bliver vi bogstaveligt bombarderet med reklame herinde på baby.dk 

Er det kun mig, der har det sådan?

Jeg kan godt forstå at reklamen er livsnødvendig for at finansiere siden og at på en eller anden måde relaterer reklamen her på siden altid til børn og babyer og graviditet osv....

men skal indrømme at hver gang jeg logger på, tænker jeg "Geez!!! Det her er altså FOR MEGET!"

Det er altså ikke for at kritisere nogen, synes bare det er syndt for siden... og jeg savner "de gode gamle dage" hvor reklamen var der, men ikke stjal al opmærksomhed...

Synes det er ok.. De skal da have mulighed for at tjene penge på alt deres arbejde de gør for os..

Denne profil har Foto Garanti
Nu som mor til Tristan & Arya
6. maj 2012, kl. 12:49
Moderator skriver:

Hastigheden er sat ned, der er nu nyheder med i den og erhvervsprofilerne har en anden farve. Bemærk det lille info-ikon til venstre - prøv at klikke på det

Det kan jeg meget bedre lide!  Synes det er mindre voldsomt!

6. maj 2012, kl. 12:51

Synes det er ok.. De skal da have mulighed for at tjene penge på alt deres arbejde de gør for os..

Det er vi helt enig i! 

Som sagt, det er ikke reklamerne i sig selv, det er jeg slet ikke imod! Jeg synes bare reklamerne er lidt for overvældende på det sidste... og savner bare den tid hvor de var mere diskrete ...

6. maj 2012, kl. 12:53
Moderator skriver:

Syns det forbedrede banner med erhvervsprofilerne er blevet super godt

6. maj 2012, kl. 12:54

Jeg er ked af at indrømme det, for jeg ved jo reklamerne er et nødvendigt onde, i forhold til at siden kører, rent økonomisk.

MEN, jeg giver dig fuldstændig ret. Det ER som alle reklamer er blevet meget voldsommere....

Ikke nok med at de, som du også siger, er alle vegne, så er de også i skrappe skrappe farver PLUS de bevæger sig... 

Det er enormt distraherende når man sidder og læser, og jeg føler absolut uro i min hjern eog mine øjne, når jeg skal læse på siden... 

De reklamer imellem indlæggene, i en tråd, synes jeg også er enten vokset i antal, farve-skraphed, eller aktivitet... 

Det føles som om der er kommet flere ind imellem indlæggene, og de to knapper der er lige nu, med links til gavekortet.dk er VOLDSOMME på grund af farverne, og så det faktum at det faktisk ligner en knap... Og så er de henholdsvis røde og grønne. Og ens hjerne fejltager dem hele tiden for en slags 'ja tak og nej tak' knapper.. Rødt lys stå, grønt lys gå

Den der vægttabsreklame ude til højre (som vel er en google, der skifter) er også voldsom. Kæft jeg er træt af at se på de der manipulerede slankebilleder, og hendes meget triste før-ansigt. 

Og den der erhversprofiler, som ruller i toppen, den direkte stresser mig. 

Okay, brokke brokke brokke, men jeg er desværre 120% enig med TS.... 

Jeg føler også et pludseligt reklamebombardement her på baby. 

Og som nævnt er det som om jeg stresses, frem for at slappe af, når jeg sidder og ruller op og ned ad siderne... 

Tak Maria, du har faktisk sagt det, jeg også ville sige... men på en meget bedre  måde! 

Er stadig meget begrænset i mit skriftlige dansk 

6. maj 2012, kl. 12:56
Sara_S skriver:

Det er vi helt enig i! 

Som sagt, det er ikke reklamerne i sig selv, det er jeg slet ikke imod! Jeg synes bare det er lid for overvældende på det sidste... og savner bare den tid hvor de var mere diskrete ...

nu er jeg så garvet sælger af bannere og al verdens reklamer på nettet og de bliver jo nødt til at sørge for at der lægges mærke til dem, ellers gidder kunderne jo ikke købe dem.. en reklame der ikke ses er jo penge ud af vinduet..

6. maj 2012, kl. 13:03
ønskebarn74 skriver:

nu er jeg så garvet sælger af bannere og al verdens reklamer på nettet og de bliver jo nødt til at sørge for at der lægges mærke til dem, ellers gidder kunderne jo ikke købe dem.. en reklame der ikke ses er jo penge ud af vinduet..

Helt sikkert!

Synes alligevel det er syndt for baby.dk... Syndt fordi siden handler om børn og babyer og de har så valgt nogle fine neutrale farver som afspejler indholdet... og så lige pludselig BANG!!!!!  

...der kommer alle mulige reklamer i alverdens farve og blinker/ scroller og hvad ved jeg... Jeg har sagt det før, det kan godt være det kun er mig, som er mere modtagelig... men synes i hvert fald at det ikke er lige så rart at læse siden nu som det var for nogle måneder (måske et år) siden...  

6. maj 2012, kl. 13:16
Sara_S skriver:

Helt sikkert!

Synes alligevel det er syndt for baby.dk... Syndt fordi siden handler om børn og babyer og de har så valgt nogle fine neutrale farver som afspejler indholdet... og så lige pludselig BANG!!!!!  

...der kommer alle mulige reklamer i alverdens farve og blinker/ scroller og hvad ved jeg... Jeg har sagt det før, det kan godt være det kun er mig, som er mere modtagelig... men synes i hvert fald at det ikke er lige så rart at læse siden nu som det var for nogle måneder (måske et år) siden...  

firmaer har jo logoer og farver der er deres varemærke og uden at kunne få det med, vil de kendte mærker end ikke overveje en reklame.. og det er jo her pengene ligger, for er de kendte med, er der flere der vil med.. og er folk ikke tilfredse, må man jo finde et andet sted at være.. for det har jo ikke en dyt at gøre med debatterne..

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Gå til Baby.dk     Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2013 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+