Opret gratis profil  

Log ind

E-mail:

Adgangskode:

Har du glemt din adgangskode?

Reklame på Baby.dk

Denne profil har Foto Garanti
Nu som mor til Tristan & Arya
Citér indlæg Anmeld indlæg
5. maj 2012, kl. 21:11
Baagøe skriver:

Jeg synes heller ikke, jeg lægger mærke til det Men jeg er heller aldrig logget ud, men er automatisk på, når jeg åbner computeren

Det er jeg også... men det er mest det, at der er reklamer alle steder nu... 

Denne profil er PLUSmedlem Denne profil har Foto Garanti
Se mine salgsannoncer med lækkert mærketøj!
5. maj 2012, kl. 21:17
Sara_S skriver:

Lægger som sagt ikke mærke til det

K.h. Linda

Skjul alle signaturer
Denne profil har Foto Garanti
Dagplejen-Natur børn
5. maj 2012, kl. 23:10
Baagøe skriver:

Jeg synes heller ikke, jeg lægger mærke til det Men jeg er heller aldrig logget ud, men er automatisk på, når jeg åbner computeren

Jeg er FOR baby.dk OG Staff :D
6. maj 2012, kl. 01:00
Sara_S skriver:

Jeg er ked af at indrømme det, for jeg ved jo reklamerne er et nødvendigt onde, i forhold til at siden kører, rent økonomisk.

MEN, jeg giver dig fuldstændig ret. Det ER som alle reklamer er blevet meget voldsommere....

Ikke nok med at de, som du også siger, er alle vegne, så er de også i skrappe skrappe farver PLUS de bevæger sig... 

Det er enormt distraherende når man sidder og læser, og jeg føler absolut uro i min hjern eog mine øjne, når jeg skal læse på siden... 

De reklamer imellem indlæggene, i en tråd, synes jeg også er enten vokset i antal, farve-skraphed, eller aktivitet... 

Det føles som om der er kommet flere ind imellem indlæggene, og de to knapper der er lige nu, med links til gavekortet.dk er VOLDSOMME på grund af farverne, og så det faktum at det faktisk ligner en knap... Og så er de henholdsvis røde og grønne. Og ens hjerne fejltager dem hele tiden for en slags 'ja tak og nej tak' knapper.. Rødt lys stå, grønt lys gå

Den der vægttabsreklame ude til højre (som vel er en google, der skifter) er også voldsom. Kæft jeg er træt af at se på de der manipulerede slankebilleder, og hendes meget triste før-ansigt. 

Og den der erhversprofiler, som ruller i toppen, den direkte stresser mig. 

Okay, brokke brokke brokke, men jeg er desværre 120% enig med TS.... 

Jeg føler også et pludseligt reklamebombardement her på baby. 

Og som nævnt er det som om jeg stresses, frem for at slappe af, når jeg sidder og ruller op og ned ad siderne... 

Moderator

6. maj 2012, kl. 10:25
Zeus skriver:

Man kan downloade et program, der fjerne reklamer fra diverse sider.. Jeg har fx ikke en eneste reklame kørende

Den hedder vist Adblock plus

Mht. adblockere, så tænk på at sitet er fuldt funktionsdygtigt uden man betaler. I får det gratis, og vores hovedindtægt er annoncerne, hvilket ikke engang dækker en fuldtidsstilling. Jo flere reklamepenge, jo mere bliver sitet vedligeholdt og videreudviklet til brugernes bedste
Moderator

6. maj 2012, kl. 10:27
mariamiss6 skriver:

Jeg er ked af at indrømme det, for jeg ved jo reklamerne er et nødvendigt onde, i forhold til at siden kører, rent økonomisk.

MEN, jeg giver dig fuldstændig ret. Det ER som alle reklamer er blevet meget voldsommere....

Ikke nok med at de, som du også siger, er alle vegne, så er de også i skrappe skrappe farver PLUS de bevæger sig... 

Det er enormt distraherende når man sidder og læser, og jeg føler absolut uro i min hjern eog mine øjne, når jeg skal læse på siden... 

De reklamer imellem indlæggene, i en tråd, synes jeg også er enten vokset i antal, farve-skraphed, eller aktivitet... 

Det føles som om der er kommet flere ind imellem indlæggene, og de to knapper der er lige nu, med links til gavekortet.dk er VOLDSOMME på grund af farverne, og så det faktum at det faktisk ligner en knap... Og så er de henholdsvis røde og grønne. Og ens hjerne fejltager dem hele tiden for en slags 'ja tak og nej tak' knapper.. Rødt lys stå, grønt lys gå

Den der vægttabsreklame ude til højre (som vel er en google, der skifter) er også voldsom. Kæft jeg er træt af at se på de der manipulerede slankebilleder, og hendes meget triste før-ansigt. 

Og den der erhversprofiler, som ruller i toppen, den direkte stresser mig. 

Okay, brokke brokke brokke, men jeg er desværre 120% enig med TS.... 

Jeg føler også et pludseligt reklamebombardement her på baby. 

Og som nævnt er det som om jeg stresses, frem for at slappe af, når jeg sidder og ruller op og ned ad siderne... 

Det eneste der har forandret sig i evigheder er det med erhvervsprofilerne som scroller i toppen, alt andet er som det har været længe Og erhvervsprofilerne blev netop lavet fordi det var efterspurgt blandt flere brugere.
Moderator

6. maj 2012, kl. 10:49
mariamiss6 skriver:

Antallet af reklamer er uforandret

Mht. hvilke reklamer i ser, så er det bla. baseret på de søgninger i har lavet i Google. Det er Google som styrer annoncepladsen, og det gør ud fra hvad de mener vil være interessant for den enkelte bruger at se.

Blandt de reklamer kan der være nogle, som er voldsomt irriterende. Hvis vi bliver gjort opmærksom på dem, og vurderer at det er korrekt, så forsøger vi at fjerne dem
6. maj 2012, kl. 10:52
Moderator skriver:

Det eneste der har forandret sig i evigheder er det med erhvervsprofilerne som scroller i toppen, alt andet er som det har været længe Og erhvervsprofilerne blev netop lavet fordi det var efterspurgt blandt flere brugere.

Jamen det kan godt være at reklamerne er det antal der hele tiden har været.

Men så har det bare været dråben med den der løbende erhvervsprofiler halløj....

Hvorfor besluttede man at lade være at lave en almindelig liste på en side? 

6. maj 2012, kl. 10:59
Moderator skriver:

Bortset fra det, så har jeg nu været træt af reklamerne længe. At vi "brokker" os nu, behøver jo ikke betyde at det vi troede det var lige nu der var kommet flere, men bare at vi lige nu, fik lidt for meget reklame  

Jeg ved godt det er nødvendigt, men jeg giver altså stadig TS ret i at det er blevet ret voldsomt at se på. 

I gamle dage synes jeg også der var reklamer, men der var de mere diskrete, så de faldt bedre ind med siden synes jeg... Især dem imellem trådene....,

Erhvervsprofilerne ville jeg ønske blev lavet til en side mankan dårligt nå at trykke på dem alligevel (kan man overhovedet trykke på dem?) Eller evt, at erhvervsprofil stemplet blev til en knap som sendte videre til profilens hjemmeside måske?

Moderator

6. maj 2012, kl. 11:01
mariamiss6 skriver:

Jamen det kan godt være at reklamerne er det antal der hele tiden har været.

Men så har det bare været dråben med den der løbende erhvervsprofiler halløj....

Hvorfor besluttede man at lade være at lave en almindelig liste på en side? 

Vi kunne ikke finde et passende sted at smide linket, så folk rent faktisk ville opdage, at det var kommet på. Derfor forsøget med at lade dem scrolle i topppen

Vi har desuden overvejet, om ikke man skulle smide nyeste artikler ind i scrolleren og lignede.

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Gå til Baby.dk     Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2013 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+