Uanset om det er 9 tilfældige vuggestuer der er valgt, og hvordan han har fået sine resultater, så har han stadig kun valgt at lave analyse over KBH's vuggestuer, og det synes jeg faktisk er det der er mest forkert her..
Vi ved hver især selv hvad vi foretrækker, og hvordan vores børn har det hvor de er.. Så om den ene hader DP og den anden hader VG så er faktum at der findes ligeså ringe dagplejere (hvis ikek værre) som der findes vuggestuer..
Jeg har prøvet begge dele, og ja det der bliver skrevet kan jeg overhovedet ikke genkende fra min drengs vuggestue.. Det var en privat vuggestue, hvor der kun var 3 børn pr voksen, der var aldrig uro når man kom der, der var tid til at sidde og tegne og male med børnene, der var en ugentlig maddag, hvor børnene hjalp med at tilberede tingene, de var tit ude at gå ture, og kigge på tingene de fandt på vejen..
Jeg har så også haft en dagplejer der var elendig, hun kunne ikke se hans behov, han blev indelukket, hans sprog udviklede sig slet ikke, de var aldrig udenfor, hun var altid syg så han blev kastet rundt omkring ved gæstedp..
Nu er han ved en ny dagplejer, som er ligeså fantastisk som vores vuggestue var..
Så helt ærligt, så synes jeg vi skal stoppe mudderkastningen om hvad der er bedst, og se på hvor gode hans resultater kan være når de kun er lavet udfra 9 vuggestuer i hele landet, prøv at spred undersøgelsen ud til alle landets vuggestuer, og så tror jeg helt ærligt at der vil komme et helt andet resultat frem..
Anmeld