Opret gratis profil  

Nu er jeg også en dårlig mor :)

Visninger: 1.527   Svar: 47

Profilbillede for signe.
0 lodder
Hasse - 30 april 2010 - vægt 470g og 26 cm. Laurits - 12 august 2011 - vægt 1925 g og 45 cm
rikkeregnbue skriver:

Tak!  Altid rart at få lidt opmuntring herinde

Det er det nemlig, men er ganske enig med dig, så det er ikke så svært at være opmuntrende

Joyce1986 skriver:

Nej selvfølgelig gør det dig ikke til en dårlig mor, jeg vil imod sige det gør dig til en god mor ..

Synes godt du kan sige til folk du ikke gider at finde dig i at blive kaldt en dårlig mor..

enig
Profilbillede for maria_wlt
5 lodder
Tristan - Ene - Ibi
rikkeregnbue skriver:

Desværre... er jeg bare typen der bliver påvirket af alt

Men jeg kan fortrøste dig med at om et par mdr så tager du det meget mere roligt  - Så kender du din datter meget bedre

Man bliver mere hårdkogt/ligegald med andres mening med alderen heldigvis...(Siger konen der SNART bliver 30 år 

Profilbillede for 4xGreve
0 lodder
Nu Mor Til To Helt Igennem Dejlige Børn!
rikkeregnbue skriver:

Ja.... Ifølge så mange andre, der har SÅ ondt i røven over, at jeg spørger indtil hvor meget min datter spiser osv. når hun er ved sin far.

Amen for fanden altså...

Er det SÅ forkert, at jeg spørger hvor meget min datter har spist, når jeg ved at hun ikke gider spise!??!?!?!?!?!?!?!

Bliver snart hidsig og jordens største kælling overfor dem alle. Jeg gider sgu ikke finde mig i mere.

Det vil jeg da også gøre, det er da alm.interrese for sin børn!

Profilbillede for l.kjoeller
0 lodder
wauw. en uge med dræn og 10 nye ord
rikkeregnbue skriver:

Ja.... Ifølge så mange andre, der har SÅ ondt i røven over, at jeg spørger indtil hvor meget min datter spiser osv. når hun er ved sin far.

Amen for fanden altså...

Er det SÅ forkert, at jeg spørger hvor meget min datter har spist, når jeg ved at hun ikke gider spise!??!?!?!?!?!?!?!

Bliver snart hidsig og jordens største kælling overfor dem alle. Jeg gider sgu ikke finde mig i mere.

hvis ikke du kan spørge ind til det mest basale - uden at få smidt i hovedet du er en dårlig mor, er de da godt nok svære at samarbejde med hva. vil da nærmere sige man var en dårlig mor hvis ikke det optog en. stakkels dig
millemai

Havde ikke lige tid til at læse alle svar igennem, ville bare lige komme med min input alligevel...

Der er rigtigt mange ting man bliver dømt på når man er enlig mor. Jeg som dig også blevet dømt/skældt ud over at høre om mit barn havde spist under samvær.

Prøv altid at forestil dig om de samme mennesker der dømmer dig, ville dømme en mor i et forhold, hvis hun efter at have været ude en aften smider skoene af i sofaen, smyger sig op af sin mand og spørger hvad puslingen fik til aftensmad.

Bliver helt træt i hovedet af folk der dømmer en på de mærkeligste ting - men det er ikke ualmindeligt ... desværre!

Profilbillede for Bshizzle
29 lodder
Lucas fra 2/12/05 & Nicolai 5/10/11 <3

Så burde jeg være stemplet som dårlig Mor på 5 år nu ;-) 

Jeg spør tit min Søn's Far om hvordan han har spist i hans weekend. 

Mere for at følge med i om han spiser ting som han evt siger hjemme han ikke kan li eller omvendt. 

Eller for at følge med i at han spiser som han skal.. (han er spinkel af bygning.. Så mere sul på kroppen vil være fint). :-D

Hans Far er dog ligeglad og svarer fint trods vi ikke er på talefod som sådan.. :-) 

Men ignorer da de negative kommentar eller andres holdning til hvordan du styrer du. 

Du ved selv bedst at du er en super Mor ;-) 

Til salg:

Profilbillede for lotchen
12 lodder
2014 er et godt år:-)

Kan det handle om, hvordan der bliver spurgt og ikke spørgsmålet i sig selv? Jeg tænker bare, at hvis de personer du spørger føler de bliver holdt til regnskab for det og 'anklaget', så er der grobund for dårlig stemning. Bare en tanke?

Rikke _ Mor til Ida <3

lotchen skriver:

Kan det handle om, hvordan der bliver spurgt og ikke spørgsmålet i sig selv? Jeg tænker bare, at hvis de personer du spørger føler de bliver holdt til regnskab for det og 'anklaget', så er der grobund for dårlig stemning. Bare en tanke?

Jeg spurgte: "Fik hun spist, og hvor meget?" - Spurgte kun om hun fik spist, fordi jeg ved hun var sulten da han tog hende, men hun ville ikke have noget hjemmefra (i flasken), så hvis hun stadig ikke havde spist...

Christina Cecilie Rud Svenningsen

rikkeregnbue skriver:

Amen for fanden altså...

Giv den gaaaaaas Rikke !

- Nej det er der ikke noget galt i at du vil. Jeg vil også altid vide hvor meget Mikkas har spist, hvis kæresten har givet ham mad!
Gå til kategorien "Enlig mor/far"
Til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333