Opret gratis profil  

Psykologer....

Visninger: 461   Svar: 13

« 12

Profilbillede for tarkoflen
88 lodder
Nu med den lækreste lille baby :)
Anonym skriver:

håber jeg også især hvis jeg skal betale 350 kr pr time.. Får jo støtten fordi der er henvisning fra lægen så skal kun betale de 30 procent hvilket jo er godt når man er på su selvom det stadig er mange penge

Men ja har fået en hel liste med nr. til alle psykologer i min by så ja må bare finde den rigtige og prøve at vende det til noget positivt, har bare altid haft det svært med at skulle sidde og fortælle om mine problemer uden at begynde at tude og HADER at tude foran folk jeg ikke har tæt inde på livet :/

Tjah det er mange penge, men tænk hvis du ikke bruger dem nu, skal du måske bruge endnu flere på et senere tidspunkt, fordi du har fået det meget værre...

Du skal nok tænke på, at ALLE tuder foran en psykolog, eller i hvert fald næsten alle... Og jeg tror at mange af dem, der evt. ikke gør, måske ikke får åbnet helt op for hele posen... Det kan selvfølgelig også godt være, at det bare er mig og mine veninder det er nogle tudeprinsesser

Jeg er sikker på, at hvis du får vendt det til noget positivt og finder den rigtige psykolog, så skal du nok få alt den hjælp, du skal bruge, men det kræver en positiv indstilling og viljen til at gøre en forskel for dig selv, selvom det er skide hårdt!

Jeg er helt sikker på, at du har viljen, du skal måske bare lige have et lille kærligt skub

Held og lykke med det
Anonym

tarkoflen skriver:

Tjah det er mange penge, men tænk hvis du ikke bruger dem nu, skal du måske bruge endnu flere på et senere tidspunkt, fordi du har fået det meget værre...

Du skal nok tænke på, at ALLE tuder foran en psykolog, eller i hvert fald næsten alle... Og jeg tror at mange af dem, der evt. ikke gør, måske ikke får åbnet helt op for hele posen... Det kan selvfølgelig også godt være, at det bare er mig og mine veninder det er nogle tudeprinsesser

Jeg er sikker på, at hvis du får vendt det til noget positivt og finder den rigtige psykolog, så skal du nok få alt den hjælp, du skal bruge, men det kræver en positiv indstilling og viljen til at gøre en forskel for dig selv, selvom det er skide hårdt!

Jeg er helt sikker på, at du har viljen, du skal måske bare lige have et lille kærligt skub

Held og lykke med det

Må prøve at se positivt på det og tage det som det kommer Kunne måske også være rart nok at få tudet ordentligt ud så det ikke kun hænger på kærestens skuldre med alle mine humør svingninger

Vil give det et forsøg og har fået afvide at der var en der brugte noget kovenigtiv terapi så hende vil jeg prøve Hun skulle vist være ret god

Profilbillede for tarkoflen
88 lodder
Nu med den lækreste lille baby :)
Anonym skriver:

Må prøve at se positivt på det og tage det som det kommer Kunne måske også være rart nok at få tudet ordentligt ud så det ikke kun hænger på kærestens skuldre med alle mine humør svingninger

Vil give det et forsøg og har fået afvide at der var en der brugte noget kovenigtiv terapi så hende vil jeg prøve Hun skulle vist være ret god

Se på psykologen som en uvildig, du kan tude alt det du vil hos, uden at h*n er viklet ind på et personligt plan og som en kæreste eller veninde er!

Rigtig dejligt at du er blevet anbefalet en, det tror jeg er en god start!

Der er ikk noget galt i at gå til psykolog... Det har jeg også lige gjort efter at min mor blev overfaldet+ at jeg lige var blevet mor+ at vi stod med 3 flytninger+barnedåb..... Så fik en stress depression og det hjalp mig rigtig meget... Kunne ingenting.. Slet ikk overskue at være mor.. Sad og tudede om natten mens jeg gav bassen mad, og kunne slet ikk have ham alene i flere timer af gangen... Og nu kan jeg overskue det... Kan dog stadig ikk have bassen helt alene en hel dag endnu, men er godt på vej til det

Hvis jeg ikk havde haft psykologen ved jeg slet ikk hvordan mit liv havde været i dag... Du skal slet ikk se noget negativt i det, for gør du det får du ingen hjælp... Og psykologen skal nok starte samtalen.. Jeg anede heller ikk hvad jeg skulle sige men det kom helt af sig selv, og jeg tudede næsten hver gang jeg kom derind, og det er det man har brug for når man sidder derinde...

Til salg:
« 12
Gå til kategorien "Angst, depression o.l."
Til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333