Opret gratis profil  

Log ind

E-mail:

Adgangskode:

Har du glemt din adgangskode?

Hvilket mærke er det bedste?

123 »
Bella Elina 17 måneder & Lillesøster Luna 36+

Som overskriften siger
- hvilket strømpebukse mærke synes du er det bedste?

Min datter har Melton strømpebukser, de er i hvert fald bedre end H&M - jeg synes at de fnuldrer rigtig meget rigtig hurtigt, så dem gider jeg ikke at købe.

Jeg kiggede på Friends fra Kvickly, men jeg tvivler på at de er bedre end Melton, så tænkte at jeg ville spørge jer erfarne damer.

Fortæl fortæl - hvad bruger jeres guldklumper?
Til salg:

elsker min dejlige Aprilla.. Nu med nyt billede

vi bruger kun H&M..

ingen fnulder her

Er mor til 2 fantastiske børn !!
Ditte_Marie skriver:

Som overskriften siger

Min datter har Melton strømpebukser, de er i hvert fald bedre end H&M - jeg synes at de fnuldrer rigtig meget rigtig hurtigt, så dem gider jeg ikke at købe.

Jeg kiggede på Friends fra Kvickly, men jeg tvivler på at de er bedre end Melton, så tænkte at jeg ville spørge jer erfarne damer.

IdaT's er super gode ..  

Til salg:
Noah Markus 07 <3 Storm Vitus 11 <3 Sylvester Mingus 12 <3
Ditte_Marie skriver:

Som overskriften siger

Jeg brugte kun dem fra friends til min den store! de er virkelig gode! Har købt fra H&M til de to små, og de fnuldre ikke, syntes bare at de har en tendens til at blive ret stive i det! .. Drm fra friends er bløde og fnuldre ikke!!

Sophia Rose <3 mit livs lys <3
Ditte_Marie skriver:

Som overskriften siger

Jeg har prøver både Melton og h&m ikke været så glade for dem.
Så vi bruger devoy mange lækre farver og de sidder godt
Til salg:
Maja88 skriver:

vi bruger kun H&M..

ingen fnulder her

Okay

Kan være at de par jeg har købt bare ikke har været så gode som deres normale. De fnuldrer selvom jeg vasker dem på vrangen..
Til salg:
morethanperfect skriver:

IdaT's er super gode ..  

Har de i ensfarvede? (gider ikke mønster)
Og hvad ligger prisen til?
Til salg:
Krussedulle skriver:

Jeg brugte kun dem fra friends til min den store! de er virkelig gode! Har købt fra H&M til de to små, og de fnuldre ikke, syntes bare at de har en tendens til at blive ret stive i det! .. Drm fra friends er bløde og fnuldre ikke!!

Jeg synes bare at de fnuldrer rigtig meget på hælene når de ligger og sparker. De er bare ikke særlig pænt

Men jeg vil da prøve at købe nogle af dem fra Friends, så at de havde dem på tilbud
Til salg:
Denisep skriver:

Jeg har prøver både Melton og h&m ikke været så glade for dem.
Så vi bruger devoy mange lækre farver og de sidder godt

Okay

Fåes de i ensfarvede? Og hvad ligger prisen ca til?
Til salg:
Er nu mor to to dejlige prinser :)

Ida T er klart favoritten både når det gælder strømper og strømpebukser- findes i ensfarvet og stribet

Til salg:

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
123 »
Gå til Anmeldelser & omtale     Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2013 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+