Eksperthjælp: hvordan kan man selv påvirke barnets køn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.664 visninger
1 svar
0 synes godt om
15. april 2012

Lisbeth Jess

"hvordan kan man selv påvirke barnets køn."

Hej Lisbeth,

Min mand og jeg har 2 dejlige drenge på 6 og 2 år som vi selvfølgelig elsker over alt på jorden.

Vi går nu med en tanke om at få nummer 3 og det kunne jo være sjovt hvis det denne gang blev en pige. Jeg har hørt så mange historier om hvad man kan gøre for at få en pige andre har sagt at det kan vi godt glemme da min mand har 3 brødre og de har hver især 3 drenge og 1 dreng. Nu er det overhovet ikke sådan at jeg vil falde grædende om hvis vi skulle få en dreng mere - slet ikke. Jeg synes bare tanken om en pige kunne være sjov.

Nå - nu til mit spørgsmål :0)

Jeg har læst flest steder at muligheden for at blive gravid med en pige er størst hvis man er sammen 3-4 dage før ægløsning, men hvordan ved man hvornår der er 3-4 dage til man har ægløsning ? Håber ikke du synes at spørgsmålet et tåbeligt.

Mvh

Lisbeths svar

Hej !
dejligt at læse I har lyst til et barn mer`
Jeg forstår til fulde at du/I gerne vil have en pige, hvis I selv kan gøre en forskel.
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, for jeg ved ikke nok om spørgsmålet til at hjælpe dig.
Derfor må du videre med dit spørgsmål, for at få et brugbart svar.
Held og lykke med projektet.
Varme hilsner
Lisbeth Jess (som selv har 3 drenge)

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

JustMe

Teorien er opbygget på det faktum, at sædceller bærende på en Y-kromosom er hurtigere, end sædceller bærende på et X-kromosom, da Y-kromosomet er både mindre og lettere. Til gengæld kan x-sædceller overleve længere i kvindens miljø, så tanken er, at der vil være en overvægt af sædceller med X-kromosomer tilbage efter 3-4 dage. Mit bedste bud ville være at lære din cyklus at kende med ægløsningstest. Viser det sig, at du har en fast cyklus, kan du efter et par stykker prøve at have sex omkring 3-4 dage før, du skal have ægløsning ifølge planen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.