Opret gratis profil  

Fra mine hænder...

Visninger: 3.535   Svar: 44

Profilbillede for morethanperfect
0 lodder
Er mor til 2 fantastiske børn !!
Linda-M skriver:

Ikke sådan lige umiddelbart.

Er "handicappet" af perfektionisme, så tror aldrig jeg ville være tilfreds nok, til at ville tage penge for det

Var der noget bestemt du tænkte på?

Heheh

Eeeelsker vesten !! De er såå fede .. Men syns bare de er skide dyre i butikker .. Og så er det også meget mærket man betaler for .. 

Til salg:
Profilbillede for Isaac's mor
0 lodder
Elsker min lille mand :-*

HVOR ER DET FEDT!!!

michelledam skriver:

Hvor har du fundet opskriften på elefanten henne? Det kunne jo være min mor kunne lære mig det. Ved hun kan strikke så mon ikke hun også kan hækle. Heh

He he, jo mon ikke - dem der kan det ene kan som regel også det andet

Opskriften var en jeg fandt på nettet for laaaang tid siden og har haft liggende på min "to do" bunke. Kan desværre ikke huske hvor. Men stof og stil har et mønster, som jeg syntes ligner denne meget, så den må kunne bruges

morethanperfect skriver:

Heheh

Eeeelsker vesten !! De er såå fede .. Men syns bare de er skide dyre i butikker .. Og så er det også meget mærket man betaler for .. 

Den tager også ret lang tid at strikke med den fart (eller mangel på samme) som jeg har på, så hvis jeg skulle sælge den ville den nok blive dyre end dem i butikken *g*

Men hvis du kender nogen der kan strikke for dig, så ligger opskriften jeg brugte lige her: http://farmorfabrikken.dk/2011/04/10/strikket-babyvest/

Jeg var dog nød til at forstørre mønstret en del da jeg brugte en fin baby alpaca

Sophie.Hammershøy skriver:

HVOR ER DET FEDT!!!

Tak

0 lodder
Linda-M skriver:

Den tager også ret lang tid at strikke med den fart (eller mangel på samme) som jeg har på, så hvis jeg skulle sælge den ville den nok blive dyre end dem i butikken *g*

Men hvis du kender nogen der kan strikke for dig, så ligger opskriften jeg brugte lige her: http://farmorfabrikken.dk/2011/04/10/strikket-babyvest/

Jeg var dog nød til at forstørre mønstret en del da jeg brugte en fin baby alpaca

Heheheh

Jeg kender en del der kan strikke , men de går i stå midt i det hele , og så blir den aldrig færdig

Til salg:

morethanperfect skriver:

Heheheh

Jeg kender en del der kan strikke , men de går i stå midt i det hele , og så blir den aldrig færdig

Ha ha, det kan jeg godt se, så er de da ikke til meget gavn

0 lodder
Linda-M skriver:

Ha ha, det kan jeg godt se, så er de da ikke til meget gavn

Nej

Men tak for linket 

Til salg:
Profilbillede for Maja_4000
3 lodder
Caroline - december '10, Alexander - juni '14