35+0

Visninger: 915   Svar: 15

Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd

10. april 2012

grøn · ært

Profilbillede for grøn · ært
0
Mit eventyr....

-- kun 35 dage tilbage til termin :-) <3 <3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

10. april 2012

babymus77

Profilbillede for babymus77
0
Har de 3 skønneste børn i dette univers<3
Ihhhhhh hvor fint :-) Så flot mave!!! 20 kg?? Hvor sidder de lige???? Ønsker dig en super fødsel når tiden kommer;-)

10. april 2012

NNL

Hvor er du bare fin Super smuk mave, det sidder virkelig flot på dig!

10. april 2012

grøn · ært

0
Mit eventyr....
babymus77 skriver:

Ihhhhhh hvor fint :-) Så flot mave!!! 20 kg?? Hvor sidder de lige???? Ønsker dig en super fødsel når tiden kommer;-)

hihihi - de sidder vist mest på maven, meeen.. Jeg har skam også fået større arme, større babser, en noget større numse og lidt flere hager ;-)

Og tuusinde tak!!! Jeg glæder mig så meget til at føde vores lille herlighed!  

10. april 2012

grøn · ært

0
Mit eventyr....
NNL skriver:

Hvor er du bare fin Super smuk mave, det sidder virkelig flot på dig!

Taak!!!

10. april 2012

Nettemor

Flot mave! Det er da helt vildt så pæn den sidder! Nu er det lige om snart

10. april 2012

babymus77

Profilbillede for babymus77
0
Har de 3 skønneste børn i dette univers<3
grøn · ært skriver:

hihihi - de sidder vist mest på maven, meeen.. Jeg har skam også fået større arme, større babser, en noget større numse og lidt flere hager ;-)

Og tuusinde tak!!! Jeg glæder mig så meget til at føde vores lille herlighed!  

Nå men de 20 kg skjuler sig godt;-) Kan godt forstå du glæder dig når det er så tæt på nu;-) Jeg er kun i 25+0 så synes der er uendeligheder til ;-) Ligenu har jeg en 3D/4D scan d. 20 at se frem til ;-) Ved i hvad der gemmer sig????

10. april 2012

Aalborg_Pigen

grøn · ært skriver:

-- kun 35 dage tilbage til termin :-) <3 <3

Ej hvor en fin mave  

Min kærlighed til dig, vokser for hver dag der går

- du er manden i mit liv 

Til salg:
11. april 2012

grøn · ært

0
Mit eventyr....
babymus77 skriver:

Nå men de 20 kg skjuler sig godt;-) Kan godt forstå du glæder dig når det er så tæt på nu;-) Jeg er kun i 25+0 så synes der er uendeligheder til ;-) Ligenu har jeg en 3D/4D scan d. 20 at se frem til ;-) Ved i hvad der gemmer sig????

Heheh, jaa. Nu tænker jeg jo tilbage på da jeg var 25+ og jeg kan kun sige; tiden går både hurtigt og langsomt nu. Langsomt især fordi man har tendens til nu at tælle ned, til terminsdagen. Og så kan hver dag bare føles som en evighed og man vil bare have tallet 0!! ;-) Jeg synes også tiden fremad går laaangsomt, men tænker jeg tilbage, så synes jeg tiden er gået utrolig hurtig! Og med nu kun 34 dage til termin, så fatter jeg slet ikke, hvor al tiden blev af?! :-P

Neej, hvor dejligt med en 3D/4D scanning! Vi vil ikke kende til kønnet, men hvis vi ville, så havde vi også fået en sen scanning :-) Vi fik en tidlig 3D/4D scanning i 9+ og det er jo bare en fantastisk oplevelse, at se sit barn på den måde. Det kan jo slet slet ikke sammenlignes med ultralyd på hospitalet!
Jeg glæder mig rigtig meget til at kende til kønnet. Jeg har dog en moderlig fornemmelse af, at det bliver en dreng ;-) Skørt nok drømmer jeg så kun om, at jeg føder en mørkhåret pige. Det er spææændende!! :-D 

11. april 2012

grøn · ært

0
Mit eventyr....
Nettemor skriver:

Flot mave! Det er da helt vildt så pæn den sidder! Nu er det lige om snart

iiih, tusinde tak! :-)
Jaa, det er så og hold da helt ferie, hvor vi glæder os!!!!  

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.