"Lille Victoria der døde"
hej
jeg er Far til Victoria 3 år styrtede i døden fra tredje sal
som komme aldrig tilbage !!!! Jeg skive til dig og vil fortælle ved.......... At ....Hun skal være den sidste..........
Min lille ENGEL Victoria
Husk at sikre alle !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeres vinduer.
Et sikrinbeslag til vinduer/dør er vanskeligt for børn at åbne indefra og er nemt at anvende kun 4 stk.skrues fast.
Og tage kun 5 min. Og jer børnene er sikkerhed i fremtid Tak,,
Kærlig hilsen
Anusorn Iamsamran
Ballumgade 6,3 tv 1753 kbh.v
Ring til Min Mobil tlf. 20 96 26 64
Charlottes svar
Kære far til Victoria
Det gør mig meget meget ondt at læse din fuldstændig urimelige historie og helt og aldelse en tragedie der let kunne undgås. Tak for dit gode råd og opfordring om sikringsbeslag til vinduer, det burde alle have, også selvom det "kun" er i stuen, for det kan også være farligt.
Jeg håber for dig og din familie, at I med tiden får den forfærdelige oplevelse på en sådan plads, at I kan se lyset og lysten til livet forude, men det tager sin tid og der skal tålmodighed til, jeg håber også for jer at I får hjælp til denne beabejdnings-rejse, så I ikke står alene.'
Mange varme hilsner Charlotte,
www.grumme.dk
En kvinde/familie der mister et barn – hvad enten det sker før eller efter fødslen – bliver ramt af et tab der implicerer alle lag af personligheden, parforholdet og troen på fremtiden.Charlotte tilbyder at give erfaren og kvalificeret støtte til at bearbejde de vanskelige følelser der er knyttet til alle tab – og især når det er et barn man mister.
Se Charlottes hjemmeside: Grumme.dk
Anmeld