Opret gratis profil  

Log ind

E-mail:

Adgangskode:

Har du glemt din adgangskode?

15% rabat hos BabyToys.dk

Citér indlæg Anmeld indlæg
25. marts 2012, kl. 21:11

BabyToys.dk tilbyder 15% rabat til alle Babys brugere. Dvs. hvis du har en profil på Baby, så får du rabatten.

15% rabat hos BabyToys.dk

Vi har indgået et samarbejde med BabyToys.dk så alle Babys medlemmer får rabat i deres webshop.

BabyToys:  "Vi ønsker at du og dit barn får mange gode og kreative oplevelser sammen. Derfor har vi valgt en af Europas største producenter af børnemøbler, legetøj og tilbehør som vores primære leverandør. Firmaet ROBA har siden 1927 haft barnet i centrum, når det gælder leg, motorik og udvikling."

Sådan får du rabatten

Du kan se din rabatkode på 15% nederst på BabyToys side - du skal være logget ind på Baby.dk for at kunne se koden.

Og hvis du skulle have misset det, så får du 10% rabat hos både Maxilegetøj og Kidshome - blot du har en profil på Baby.dk.

Andre rabatter

Alle plus-medlemmer får desuden rabat i en lang række butikker, f.eks. 20% rabat hos Mælkechokolade, Brumle & Bi og Glade Rollinger.

Klik her for at se en samlet liste over rabatterne.

Vores nyeste plus-butik er Bonde-liv.dk som giver 10% rabat.

kærligheden til mine børn er større end ord kan beskrive
25. marts 2012, kl. 21:24

Jeg kan altså ikke se nogen kode..hvad gør jeg galt, eller er denne også kun til plus-medlemmer?

Moderator

25. marts 2012, kl. 21:37
Nemesis skriver:

Jeg kan altså ikke se nogen kode..hvad gør jeg galt, eller er denne også kun til plus-medlemmer?

Det gælder alle der har oprettet en profil, og det skyldes en fejl, at du ikke kunne se koden. Fejlen burde være rettet nu

26. marts 2012, kl. 14:02
Moderator skriver:

Det gælder alle der har oprettet en profil, og det skyldes en fejl, at du ikke kunne se koden. Fejlen burde være rettet nu

Det Er på denne side ikke??:
http://babytoys.dk/shop/frontpage.html

At jeg burde kunne se koden??

:-) sisse
Moderator

26. marts 2012, kl. 19:05

Nej

Du kan se din rabatkode på  15%  nederst på  BabyToys side  - du skal være logget ind på Baby.dk for at kunne se koden.

Følg linket i citeringen

26. marts 2012, kl. 19:09
Moderator skriver:

Nej

Følg linket i citeringen

ahhh TAAARK :-D
Moderator

26. marts 2012, kl. 19:13
Nemesis skriver:

ahhh TAAARK :-D

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Gå til Ordet er frit     Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2013 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+