Opret gratis profil  

Brug af sut!

Visninger: 1.455   Svar: 57

Profilbillede for An&Jo Denne profil er PLUSmedlem
11 lodder
http://decorwit hkids.blogspot. dk
Anonym skriver:

Ahh ja den mulighed mangler

Hmm ja det ville jeg ik selv lade min datter bestemme
Der er et barn i familien som bare behøver spørge efter den og så får den! Det dur ikke i mit hoved

her hedder det frihed under ansvar, og sådan bliver han opdraget med alt..
han fik os selv lov at bestemme hvornår sutteflasken blev pakket væk, og jeg har altid fået ros for hvordan min dreng er.. både af fagpersoner og venner og familie..

Jeg vil ikke tvinge min dreng til noget som helst, og det er jo ikke fordi han har et overdrevet forbrug af sutten, for så havde jeg nok valgt en anden metode.. han bruger den ikke i dagplejen så vidt jeg ved, men når vi kommer hjem ved 17 tiden så er han altså træt og så får han den hvis han vil, sammen med hans pude som er hans bamse..

jeg har altid fået ros af min SP for at lade ham bestemme de små ting, og tandlægen roser hans tænder, så det bliver jo ikke bedre..

Mor til den mest fantastiske dreng i hele verden 

Besøg min blog   http://decorwithkids.blogspot.dk

Anonym

maria_wlt skriver:

Min datter har aldrig brugt sut..

Tristan bruger den KUN når han skal sove herhjemme.. I vuggestuen får han den vist når han bliver ked af det.

Vi har med vilje ikke sutter liggende, for vi er ikke til at Tristan skal gå rundt med den hele tiden.

Hvor må det være rart... Synes tit jeg oplever drama, når børn plager om sutten og ikk får den...
Anonym

An&Jo skriver:

her hedder det frihed under ansvar, og sådan bliver han opdraget med alt..
han fik os selv lov at bestemme hvornår sutteflasken blev pakket væk, og jeg har altid fået ros for hvordan min dreng er.. både af fagpersoner og venner og familie..

Jeg vil ikke tvinge min dreng til noget som helst, og det er jo ikke fordi han har et overdrevet forbrug af sutten, for så havde jeg nok valgt en anden metode.. han bruger den ikke i dagplejen så vidt jeg ved, men når vi kommer hjem ved 17 tiden så er han altså træt og så får han den hvis han vil, sammen med hans pude som er hans bamse..

jeg har altid fået ros af min SP for at lade ham bestemme de små ting, og tandlægen roser hans tænder, så det bliver jo ikke bedre..

Næh det selvfølgelig rigtigt... Men her får tøsen altså ik sutten sådan uden videre
Profilbillede for Silas&Mille
7 lodder
Er nu mor til to fantastiske børn, Silas og Mille :)
Anonym skriver:

Tja sålænge det er når der soves eller er ked, så det ok i mine øjne...

Sådan har vi det egentligt også, men Silas har fri adgang til hans sut og det er ikke ret tit han bruger den hvis han ikke er træt eller  ked. Så indtilvidere kører vi videre på den måde

Hvis det kommer til at tage overhånd, ændre vi nok på det.

Laura.

Min datter fylder 1 år om en uge. Det var jo meningen at hun kun skulle have sutten når hun skulle sove eller trøstes, men hun er desværre gået hen og blevet glad for den sut. Så stod det til hende, ville hun have den hele tiden. Dog tager vi den fra hende når vi kan..
Anonym

Silas&Mille skriver:

Sådan har vi det egentligt også, men Silas har fri adgang til hans sut og det er ikke ret tit han bruger den hvis han ikke er træt eller  ked. Så indtilvidere kører vi videre på den måde

Hvis det kommer til at tage overhånd, ændre vi nok på det.

Anonym

Laura. skriver:

Min datter fylder 1 år om en uge. Det var jo meningen at hun kun skulle have sutten når hun skulle sove eller trøstes, men hun er desværre gået hen og blevet glad for den sut. Så stod det til hende, ville hun have den hele tiden. Dog tager vi den fra hende når vi kan..

Ja det nok ikke let når de blir for glade for den
Her har datteren heldigvis ikke brugt den så tit...
Profilbillede for Mathilde
1 lod
D. 4. maj kom den dejligste dreng til verden ved en fantastisk hjemmefødsel!

Celina bliver 3år til sommer og bruger sutten når hun sover, hvis hun bliver meget ked af det og når vi kører i bil. Hun har et stort suttebehov og har altid haft det, men hun er med på, at når vi leger, er der ingen sut Jeg vil gerne have den taget lidt mere fra hende, da jeg tydeligt kan se på hendes tænder, at hun bruger sut og har brugt den meget For bare et halvt år siden, havde hun den stort set hele tiden.... Ellers var hun bare ked og meget urolig.

Sjl-msl-Mkl

Min store pige bliver 4 til Maj. Hun startede i børnehave da hun blev 3 år, i samme mdr. stoppede hun med sutten. Dels fordi hun simpelthen ikke havde tid til og bruge den der henne, og så fordi hun blev storesøster. Malou Selma brugte den altid rigtig meget, hendes forbrug af den steg da hun blev storesøster i feb. 2011, der skulle hun undvære mig i de 6½ dag jeg var på sygehuset med Matilde - savnet til mig var meget stort. MEN det er gået over alt forventning og har faktisk bare sendt den til lillenørd, de belænner hende så ved og sende i fjernsynet hver tirsdag! Haha

Profilbillede for Benjamins'mor Denne profil har Foto Garanti
12 lodder
B & C.
Min søn er 14,5 mdr, han bruger sut hvis han er RIGTIGT ked af det og når han skal sove... Det er herhjemme.

I dagplejen har han den kun når jeg siger farvel og når han skal sove.
Til salg:
Gå til kategorien "Børnerelateret"
Til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333