Mens 4 dage før forventet... %$£¥%!!?&## :-(

Visninger: 159   Svar: 3

Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd

18. marts 2012

Anonym

Pis!! For 1. Gang nogensinde for mig, kommer menstruation 4 dage FØR end forventet!! Og starter ikk roligt op som normalt-  nej lige på og hårdt som var det min 2. Dags mens dag nu.. Startede kl 16-bum!

Er ked af det og skuffet - hvorfor sker det?

Og havde endda en masse graviditets symptomer så var begyndt at håbe.. :-(

Måtte bare fortælle det til nogen.. Nogen der pludselig har haft mens på 24 dage? :-(

Anmeld Svar

18. marts 2012

raca

det lyder som en meget tidlig spontan abort...

Anmeld Svar

18. marts 2012

Anonym

raca skriver:

det lyder som en meget tidlig spontan abort...

Har ikk haft en positiv g-test.. Det Jo meget tidligt endnu?

Anmeld Svar

18. marts 2012

ekebiv

Anonym skriver:

Pis!! For 1. Gang nogensinde for mig, kommer menstruation 4 dage FØR end forventet!! Og starter ikk roligt op som normalt-  nej lige på og hårdt som var det min 2. Dags mens dag nu.. Startede kl 16-bum!

Er ked af det og skuffet - hvorfor sker det?

Og havde endda en masse graviditets symptomer så var begyndt at håbe.. :-(

Måtte bare fortælle det til nogen.. Nogen der pludselig har haft mens på 24 dage? :-(

Jep, jeg fik mens på 25. dagen, troede også den var der og havde også haft kvalme så øv øv :-( min cyklus svinger lidt mellem 28-29 dage normalt men ikke denne måned :-(

Anmeld Svar

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.