Visninger:
1.989
Svar:
119
Baby.dk har startet en ny hjemmeside dedikeret til køb og salg af børnetøj, udstyr, legetøj og møbler.
Hvad betyder det for mig?
Når det hele er samlet på én hjemmeside, hvis eneste formål er, at fungere som markedsplads, bliver det meget lettere både at eftersøge de varer du er interesseret i, og at få solgt det du måtte have liggende derhjemme i gemmerne.
Siden hedder
SecondSale, og hvis du har en bruger her på Baby.dk, kan du blot logge direkte ind med den på den nye side.
Men Køb og salg er ikke væk fra Baby!
Du vil stadig kunne se køb- og salgs annoncer her på Baby.dk og du kan også oprette nye annoncer uden at skulle ind på SecondSale.dk. Det er kun selve annoncevisningen samt buddene/dialogen når der sælges som er forbeholdt den nye hjemmeside.
Du kan finde en komplet annonceoversigt, hvis du klikker på menupunktet "Køb og salg" i meunen øverst på siden.
Vi håber du vil tage godt imod dette nye initiativ :-)
Se mine salgsannoncer med lækkert mærketøj!
|
Mette&Alexander skriver:
Ok var mest intersseret i billed 1+6 i en samlede handel så springer lige over denne gang... Men tak for svar... Helt ok. Til info, så er prisen for det røde sæt er inkl. porto Ha' en god weekend
K.h. Linda  
|
Mor til Alexander & Lærke.
|
Baagøe skriver:
Helt ok. Til info, så er prisen for det røde sæt er inkl. porto Ha' en god weekend Ok det er jo billegt nok, men det er måske bare ikke lige mig ved nærmere efter tanke.... Men havd taget du for hummel tøjet og havd er str? Og body med dalamentiner fra molo og str på den?
|
|
Ok det er jo billegt nok, men det er måske bare ikke lige mig ved nærmere efter tanke.... Men havd taget du for hummel tøjet og havd er str? Og body med dalamentiner fra molo og str på den?
Hi hi Hummelsættet er i virkelig god stand uden huller og pletter. Pris 150 kr. (Nypris 400 kr.) Molo Dalmatinerbody - som ny - kun vasket. Pris 75 kr. (Nypris 229 kr.) Begge i str. 74. Samlet pris inkl. porto 225 kr.
K.h. Linda  
|
Mor til Alexander & Lærke.
|
Baagøe skriver:
Hi hi Hummelsættet er i virkelig god stand uden huller og pletter. Pris 125 kr. (Nypris 400 kr.) Molo Dalmatinerbody - næsten som ny. Pris 50 kr. (Nypris 229 kr.) Begge i str. 74. Samlet pris inkl. porto 200 kr. ok og str er???
|
|
Mette&Alexander skriver:
ok og str er??? Begge i str. 74, som jeg skrev lige inden samlet pris  
K.h. Linda  
|
elsker min dejlige Aprilla.. Nu med nyt billede
|
Baagøe skriver:
Sommerdragterne sælges samlet til 200 kr. Der hører endnu en Molo sommerdragt med til pakken, som ikke er afbilledet - dvs. 6 sommerdragter til 200 kr. Jeg er 1 år blusen, havde jeg tænkt skulle koste 40 kr. Samlet pris inkl. porto for 275 kr. og hvad er størrelsen på dem
|
Nu mor til 2 skønne piger.
|
Baagøe skriver:
Masser af mærkevarer.... Spørg gerne nærmere, hvis der er noget, du vil vide omkring pris, str. stand osv. Hej er småfolk sættet på billede 1 solgt??? Og det var størrelse 80 ik???
|
|
Maja88 skriver:
og hvad er størrelsen på dem De er str. 74-80 - lidt blandet, men min datter kunne passe dem alle samtidig, da hun brugte str. 80
K.h. Linda  
|
|
cecilie1984 skriver:
Hej er småfolk sættet på billede 1 solgt??? Og det var størrelse 80 ik??? Ja, det er lige solgt idag
K.h. Linda  
|
|
Mette&Alexander skriver:
pris og str for billed 1- 6- de blomstre bukser og 12- med de røde bukser. Også gerne hvad det koster enkelt billedvis.  Billede 6 med det lilla sæt er ikke solgt alligevel. Var du interesseret?
K.h. Linda  
|
Skriv notat
Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.
Det er en af de mange fordele du får.
Klik her for at læse mere »