Opret gratis profil  

Log ind

E-mail:

Adgangskode:

Har du glemt din adgangskode?

0-1 år: Molo-Katvig mm. str. 74-80

Denne sektion er låst og Køb- og salgs debatterne er flyttet.

Baby.dk har startet en ny hjemmeside dedikeret til køb og salg af børnetøj, udstyr, legetøj og møbler.

Hvad betyder det for mig?

Når det hele er samlet på én hjemmeside, hvis eneste formål er, at fungere som markedsplads, bliver det meget lettere både at eftersøge de varer du er interesseret i, og at få solgt det du måtte have liggende derhjemme i gemmerne.

Siden hedder SecondSale, og hvis du har en bruger her på Baby.dk, kan du blot logge direkte ind med den på den nye side.

Men Køb og salg er ikke væk fra Baby!

Du vil stadig kunne se køb- og salgs annoncer her på Baby.dk og du kan også oprette nye annoncer uden at skulle ind på SecondSale.dk. Det er kun selve annoncevisningen samt buddene/dialogen når der sælges som er forbeholdt den nye hjemmeside.

Du kan finde en komplet annonceoversigt, hvis du klikker på menupunktet "Køb og salg" i meunen øverst på siden.

Vi håber du vil tage godt imod dette nye initiativ :-)

SecondSale.dk

1234·12 »

Denne profil er PLUSmedlem Denne profil har Foto Garanti
Se mine salgsannoncer med lækkert mærketøj!
Citér indlæg Anmeld indlæg
13. marts 2012, kl. 21:03

Masser af mærkevarer.... Spørg gerne nærmere, hvis der er noget, du vil vide omkring pris, str. stand osv.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

K.h. Linda

Skjul alle signaturer
Elsker at være mor til Kian og Athea og have fundet manden i mit liv - Ronnie
13. marts 2012, kl. 21:09

Stand, str. og pris på lilla/rød katvig sommerdragt?

Anastasias oftest sagte sætning: Mer mælk
13. marts 2012, kl. 21:11
Vil lige høre lidt størrelser. heldragt fra katvig, sommerdragterne (meget gerne de tre fra venstre) og "jeg er 1 år" og idat sættet?

13. marts 2012, kl. 21:13

Stand, str. og pris på lilla/rød katvig sommerdragt?

Det er en Katvig heldragt og ikke en sommerdragt Standen er god men brugt - dog er den ikke forvasket, men med en smule vaskefnuller. Str. 80.

Pris 75 kr. inkl. porto

K.h. Linda

Skjul alle signaturer

13. marts 2012, kl. 21:13

Pris, stand og str på billed 1 og sommerdragterne og molo katte kjolen??

Elsker at være mor til Kian og Athea og have fundet manden i mit liv - Ronnie
13. marts 2012, kl. 21:14
Baagøe skriver:

Det er en Katvig heldragt og ikke en sommerdragt Standen er god men brugt - dog er den ikke forvasket, men med en smule vaskefnuller. Str. 80.

Pris 75 kr. inkl. porto

Tak for det hurtige svar, tænker lige over det

(du sælger bare hvis nogen vil købe )

13. marts 2012, kl. 21:20
Kofoed. skriver:

Vil lige høre lidt størrelser. heldragt fra katvig, sommerdragterne (meget gerne de tre fra venstre) og "jeg er 1 år" og idat sættet?

Katvig heldragt str. 80 - stand er god men brugt. En smule vaskefnuller, men farverne er ikke forvasket. Pris 75 kr. (Nypris 279 kr.)

Sommerdragterne er str. 74-80, men de er ens i størrelsen, og min datter har kunne passe dem alle samtidig. Der er et lille hul i den første sommerdragt, se også billedet, men de andre er i virkelig god stand. Samlet pris for alle 5 er 200 kr. (Nypris 1000 kr.)

idaT sættet er str. 74 og standen er virkelig god. Pris 100 kr. (Nypris 250 kr.)

Samlet pris inkl. porto 375 kr. Hvad siger du til det?

K.h. Linda

Skjul alle signaturer

13. marts 2012, kl. 21:21
Trolde_mor skriver:

Tak for det hurtige svar, tænker lige over det

(du sælger bare hvis nogen vil købe )

Velbekomme. Helt ok. Du vender bare tilbage, hvis du vil købe

K.h. Linda

Skjul alle signaturer

Anastasias oftest sagte sætning: Mer mælk
13. marts 2012, kl. 21:24
Baagøe skriver:

Katvig heldragt str. 80 - stand er god men brugt. En smule vaskefnuller, men farverne er ikke forvasket. Pris 75 kr. (Nypris 279 kr.)

Sommerdragterne er str. 74-80, men de er ens i størrelsen, og min datter har kunne passe dem alle samtidig. Der er et lille hul i den første sommerdragt, se også billedet, men de andre er i virkelig god stand. Samlet pris for alle 5 er 200 kr. (Nypris 1000 kr.)

idaT sættet er str. 74 og standen er virkelig god. Pris 100 kr. (Nypris 250 kr.)

Samlet pris inkl. porto 375 kr. Hvad siger du til det?

Prisen lyder super, men hun er bare allerede en 74, så hvis det er tørretumblet, tror jeg det næsten er ved at være for småt? Hvad var hendes andet tøjs størrelse da hun kunne passe det?

13. marts 2012, kl. 21:25

Pris, stand og str på billed 1 og sommerdragterne og molo katte kjolen??

Småfolk sættet på billede 1 er str. 80 og næsten som nyt. Pris 150 kr. (Nypris 400 kr.)

Molo kjolen med katte er str. 74 og også næsten som ny. Pris 75 kr. (Nypris 300)

Din samlet pris inkl. porto 400 kr.

K.h. Linda

Skjul alle signaturer

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
1234·12 »
Gå til Tøj - piger     Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2013 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+