Jeg ved ikke om man kan kalde min fødselsdag for kikset den 26/3-2009. Jeg havde lige født min datter 2 dage før den 24/3-2009 og lå stadigvæk på barselsgangen.
Min mand var lige kommet ud til os og har været der max 1/2 time. Jeg bliver ringet op af vs, hvor vores søn var og han havde fået en kop meget varm te ned af sig. Min mand kører med 120 km kilometer i time til vs, hvor vores søn sidder i vandbad. Ambulancen havde været der. Han har ingen men fået - heldigvis.
Samtidig ligger jeg på barselgangen med alle mine hormoner og er helt ud af den. Personalet kommer ind og ser mig sidde der helt ude af den og tror, at det er en reaktion på fødslen indtil jeg for forklaret hvad der er sket. Jeg vil bare hjem med vores datter til vores søn. Så jeg må ringe efter min mor som kommer og henter os i hendes gamle skrammelkassen af en bil. Heldigvis havde min mand haft autostolen med. Jeg havde forestillet mig, at vi 4 skulle samlet hjem som en familie. Men hjem kom vi da sammen med mormor.
Jeg fik lov til, at tage hjem med lovning på, at komme igen dagen efter, da vores datter havde gulsut.
Den bedste fødselsdagsgave var, at der ikke var sket noget med vores søn