Anonym skriver:
vi en lang snak med ham omkring det hele sent igår aftes!
og du havde ret! han ER bange for at knytte sig for meget til ham hvis vi nu skulle miste vores guldklump..
det er først efter vi er kommet hjem fra sygehuset at det er gået op for ham sådan helt rigtigt! hva det er der lige sker nu..
men det var rigtig hårdt for ham igår at indrømme det han gjorde og jeg er virkelig stolt af at han fortalte mig det
for normalt kan han ikke lide at fortælle om sine følelser..
man bliver sku helt rørt når man for brudt hans facade

Åhr en fantastisk tilbagemelding! Ikke at han ikke har det godt (men det vidste vi jo godt i forvejen), men fordi han har erkendt det og selv kan se problemet!
Han bliver nødt til at få hjælp nu af en professionel med speciale på området. Kontakt fx Gaia instituttet, som er en sammenslutning af psykoterapeuter uddannet specielt i efterfødselsreaktioner/depressioner!
Det er rigtig vigtigt, at han ikke går med det alene. et er normalt at få det som han har det, specielt, når barnet ikke er raskt! Han behøver ikke at føle sig forkert eller svag, fordi han har brug for hjælp. Der ville jo ikke være terapeuter til den slags, hvis det var unormalt 
Det er vigtigt, så han hurtigst muligt igen kan få modet til at knytte bånd til sin søn!
Jeg har selv haft en efterfødselsreaktion, og terapi har været min redning!