Opret gratis profil  

det gør sku ondt!

Visninger: 2.052   Svar: 48

12345 »

Anonym

Besvar indlæg Anmeld indlæg
22. februar 2012

jaa det er lige hva det gør!

vi fik en lille søn den 3 december, som der desværre har en hjertefejl!han kommer til at behøve 2 operationer

og ikke nok med det så har jeg idag via en meget laaaaang samtale med kæresten om vores forhold fået hevet ud af ham at han faktisk fortryder vores lille guldklump pga hans hjertefelj

har længe mistænkt at han fortrød ham pga af han ikke involvere sig i den lille eller overhoved gider at tage over bare en lille halv time hvis jeg har brug for søvn...

ved ikk om jeg kan elske en mand som fortryder vores søn pga af en hjertefejl

og han giver også udtryk for at han hellere vil involvere sig når den lille bliver en størrelse hvor han kan lege med ham... det kan sku da ikk være rigtigt! er meget rasende indeni

ved ikk helt hvordan jeg skal forholde mig til situationen... nogle bud?

Profilbillede for Annemor...
0 lodder
7.9.13 :-) NYDER LIVET MED MINE TO DRENGE :-) og en lille baby i maven :-)
22. februar 2012

har ingen gode råd. Men synes lige du skulle have en masse 

Anonym

22. februar 2012
Annemor... skriver:

har ingen gode råd. Men synes lige du skulle have en masse 

taak for vist brug for det

22. februar 2012
Anonym skriver:

vi fik en lille søn den 3 december, som der desværre har en hjertefejl!han kommer til at behøve 2 operationer

og ikke nok med det så har jeg idag via en meget laaaaang samtale med kæresten om vores forhold fået hevet ud af ham at han faktisk fortryder vores lille guldklump pga hans hjertefelj

har længe mistænkt at han fortrød ham pga af han ikke involvere sig i den lille eller overhoved gider at tage over bare en lille halv time hvis jeg har brug for søvn...

og han giver også udtryk for at han hellere vil involvere sig når den lille bliver en størrelse hvor han kan lege med ham... det kan sku da ikk være rigtigt! er meget rasende indeni

sender først en masse  det trænger du bestemt til. er ked af at hører jeres søn har et hjertefejl, håber det kommer til at gå godt.. ingen god hjælp ang. de kæreste, hvis det var mig havde jeg nok ikke kunne leve med den indstilling, men er kun dig som ved hvad der er bedst om du kan leve med den viden. 

ville bare ikke gå uden at gie kram 

Til salg:

Profilbillede for AnneBJ Denne profil har Foto Garanti
3 lodder
skriver eksamensopgave. ..
22. februar 2012

Sender dig et stort kram! Jeg har ingen viden om hjertefejl og følger deraf, men i forhold til det andet, tror jeg faktisk at mange fædre har det sådan... 

Altså min kæreste involverede sig så godt han kunne, men det var kun mig der kunne amme, og så spændende var bleskift jo heller ikke...

Men da vores søn blev omkring et halvt år, begyndte det at være meget mere givende for far, at komme på banen, den lille havde lyst til at tumle, lege kildelege osv. - og det er far bare den bedste til!

Til salg:
Anonym

22. februar 2012
musse1 skriver:

sender først en masse  det trænger du bestemt til. er ked af at hører jeres søn har et hjertefejl, håber det kommer til at gå godt.. ingen god hjælp ang. de kæreste, hvis det var mig havde jeg nok ikke kunne leve med den indstilling, men er kun dig som ved hvad der er bedst om du kan leve med den viden. 

ville bare ikke gå uden at gie kram 

det er ligepræsis også det jeg tænker..

så er den lille bedre tjent uden en der ikk ønsker ham

Profilbillede for AnneBJ Denne profil har Foto Garanti
3 lodder
skriver eksamensopgave. ..
22. februar 2012
AnneBJ skriver:

Sender dig et stort kram! Jeg har ingen viden om hjertefejl og følger deraf, men i forhold til det andet, tror jeg faktisk at mange fædre har det sådan... 

Altså min kæreste involverede sig så godt han kunne, men det var kun mig der kunne amme, og så spændende var bleskift jo heller ikke...

Men da vores søn blev omkring et halvt år, begyndte det at være meget mere givende for far, at komme på banen, den lille havde lyst til at tumle, lege kildelege osv. - og det er far bare den bedste til!

Og dermed ikke sagt, at jeg synes du overreagerer! Jeg ville blive vildt ked af sådan en udmelding som din kæreste er kommet med. Jeg ville bare forsøge at fortælle at lidt af det, måske er en meget normal "mande-følelse"

Håber begge operationer kommer til at gå godt!  

Til salg:
Profilbillede for Angelspot
0 lodder
Tænk at man kan føle så meget kærlighed, for så lille et menneske
22. februar 2012
Anonym skriver:

Jeg er ked af at høre om jeres guldklumps handicap. Det er et hårdt slag først at få at vide at ens barn har et handicap for derefter at skulle tage stilling til operationer i så tidlig en alder. Jeg føler med jer 

Jeg tænker lige umiddelbart i din situation at din kæreste har fået sig et chok. Det er ikke nemt at modtage sådan en besked, heller ikke selvom man får tid til at vænne sig til det. Mange ender med depressioner og fortryder valget om barnet. Det er helt normalt. Det er en sorgproces der skal bearbejdes, hvilket tager meget lang tid for nogle. Jeg vil tro din kæreste er ved at bearbejde oplysningerne og følelserne på sin egen måde, hvilket også er hårdt for ham. Det kræver meget støtte, der er hårdt for et forhold, både mor og far. Og man bearbejder det på hver sin måde.

Jeg kan kun give et råd, det er at tage hånd om følelserne og få snakket med andre i samme situation, ellers kan du føle du står med alle følelser og alt ansvar selv. Det har du heller ikke godt af.

Jeg tænker på jer og du er meget velkommen til at skrive en PB, da jeg har en bonusdatter der er handicappet  

Anonym

22. februar 2012
AnneBJ skriver:

dejligt at høre at nogle fædre faktisk involvere sig..

jeg ammer ikk og spørg ham tit om han ikk har lyst til at give flaske... men nej

Profilbillede for LevisMor
1 lod
Levi 06.10.11Lillesø ster juni 2014:)Mikkel min skat 11.01.08
22. februar 2012
Anonym skriver:

Bliver selv ked af at læse at han ikke gider sønnen pga det, kan godt forstå du er ked af det...

Synes du skal fortælle ham hvordan du har det og finde ud af hvor i står, for det kan ikke passe han skal være så led når man allermest har brug for hinandens støtte...

Håber det kommer til at gå godt

12345 »
Gå til kategorien "Børn med handicap"
Til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333
Kontakt Baby.dk