Eksperthjælp: 4 måneder, vil helst sove i barnevogn. Græder lidt i søvne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

771 visninger
0 svar
0 synes godt om
19. februar 2012

Lisbeth Jess

"4 måneder, vil helst sove i barnevogn. Græder lidt i søvne."

Hej Stine..

Jeg har nogle spørgsmål som jeg håber du kan hjælpe mig med at besvar.

Min datter har vænnede sig til at sove om formiddagen uden for hvor jeg går tur med hende, men når jeg nogen gang ikke går ud og vil ha hun skal sove sin formiddagssøvn så vil hun ikke og begynder at græde! som om jeg åbne for vinduen og lægger hende i sengen ..

En anden ting er at det sidste styk tid har jeg oplevede at når min datter sover så begynder hun at græde i søvne? hvad kan det skyldes? Der skal siges at hun har sutten i munden ..

Lisbeths svar

Hej !
Jeg har fået spørgsmålet, derfor er det mig der svarer.

Din lille datter har vænnet sig til at sove udenfor, i friskt vejr og barnevognenns vuggen.De allerfleste børn sover bedst udenfor i deres barnevogn.

Selvfølgelig er det ikke altid det lige passer ind i moderens program. Når du lægger hende indenfor, giv hende en let trøje, og hue på, og helt op med vinduet, så hun kan mærke deter lidt køligt. Hun skal ikke stå i træk.
Hvis det ikke lykkes, så må du ud på din daglige tur og nyde det friske udevejr. Nu nærmer foråret sig.
Når hun græder er det lige i starten af søvnen, hun reagerer på oplevelser, . der har måske været for meget omkring hende eller hun er blevet for træt.
held og lykke fortsat med din lille pige.
Varme hilsner
Lisbeth jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.