Opret gratis profil  

Log ind

E-mail:

Adgangskode:

Har du glemt din adgangskode?

Skal vi følges?

Denne profil har Foto Garanti
Citér indlæg Anmeld indlæg
18. februar 2012, kl. 01:44
Anonym skriver:

Du må rigtig gerne være med - der er plads til aaaaaaalle de skrukke kvinder, der måtte gemme sig herinde..

Hvad mener du med, at det må være svært at gå igennem, hvis det skal være hemmeligt? 

Jeg mente bare, at det er mange tanker, følelser og idéer man sidder med alene, når omgangskredsen ikke lige skal vide noget. - Men der kan jo selvfølgelig også være stor forskel på, hvad vi mener med "hemmeligt for omgangskredsen"... Nogen deler det måske med sin mor, søster, tætteste veninder osv, og så er der sådan nogen som mig som SLET ikke siger det til nogen (selvfølgelig udover manden). PUUUUUH 

for at vi alle få nogle fantastiske forløb og smertefrie PB'er

Anonym

18. februar 2012, kl. 01:48
PludderLady skriver:

Jeg mente bare, at det er mange tanker, følelser og idéer man sidder med alene, når omgangskredsen ikke lige skal vide noget. - Men der kan jo selvfølgelig også være stor forskel på, hvad vi mener med "hemmeligt for omgangskredsen"... Nogen deler det måske med sin mor, søster, tætteste veninder osv, og så er der sådan nogen som mig som SLET ikke siger det til nogen (selvfølgelig udover manden). PUUUUUH 

for at vi alle få nogle fantastiske forløb og smertefrie PB'er

Så har vi det lige hemmeligt, her er det også kun manden og så enkelte kvinder herinde fra, der ved besked..

8. april 2012, kl. 15:15

Puuha, jeg er sent ude kan jeg se. Mig og min kære mand har prøvet i 6 mdr nu uden held, vil da rigtig gerne snakke med nogle skønne piger..

Kan ikke forstå min mus er 1 år!
8. april 2012, kl. 15:34

Jeg er skam skruk Men da jeg liiiige fødte for under 2 mdr siden, planlægger vi ikke PB før tidlidst slutningen af året.. Det er i hvert fald planen, men nu må vi se hvad der sker

Anonym

8. april 2012, kl. 15:42

Puuha, jeg er sent ude kan jeg se. Mig og min kære mand har prøvet i 6 mdr nu uden held, vil da rigtig gerne snakke med nogle skønne piger..

Jeg vil da gerne snakke med dig.  Smider gerne en PB, hvis du er interesseret?

Anonym

8. april 2012, kl. 15:44
ciepige skriver:

Jeg er skam skruk Men da jeg liiiige fødte for under 2 mdr siden, planlægger vi ikke PB før tidlidst slutningen af året.. Det er i hvert fald planen, men nu må vi se hvad der sker

Aarg, det er vist lige hurtigt nok!

8. april 2012, kl. 16:09
Anonym skriver:

Aarg, det er vist lige hurtigt nok!

Hvad er hurtigt nok? 

Anonym

8. april 2012, kl. 16:35
ciepige skriver:

Hvad er hurtigt nok? 

At få nummer to allerede Forstår godt i prøver at strække den lige lidt endnu..

8. april 2012, kl. 16:51
Anonym skriver:

At få nummer to allerede Forstår godt i prøver at strække den lige lidt endnu..

Hehe ja, det ville være underligt at få en mere nu, for mig.. 

30. april 2012, kl. 19:51

Sagde du skruk - JA TAK! Skriv gerne til mig

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Gå til Skruk     Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2013 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+