Tvillingerne er kommet til verden 35+1

Visninger: 2.384   Svar: 48

Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd

13. februar 2012

Babylil

Profilbillede for Babylil
0
Jeg elsker mine tvillinger

Hej piger

Så skete det: 35+1 uger henne.

Jeg blev mor den 4. februar kl. 01.27 og kl. 01.28. Det skete efter 3 ugers indlæggelse med voldsomme blødninger på grund af en foranliggende moderkage og en afkortet livmoderhals på 0,5 cm. Pludselig styrtblødte jeg og mistede 3 liter blod, så de foretog akut kejsersnit, hvor jeg var under fuld bedøvelse. Jeg vågnede op til den smukkeste pige på 2346 G og 44 cm og en vidunderlig prins på 2781 G og 46,5 cm.

De kom en tur forbi børneafdelingen for at blive tjekket, men vi kom hurtigt op på den almindelige barselsgang, da de blev vurderet til at klare den tidlige fødsel så flot.

Efter ca. 5 dage, hvor de havde tabt sig, kom vi ned på neonatal afdelingen, så de kunne hjælpe dem med at tage på. Drengen ammer fuldt ud hos mig og pigen ammer delvist hos mig og får supplerende modermælk gennem sonde, da hun ikke har kræfter til at spise et helt måltid ved brystet. De blev vejet i går og har taget på, så det er meget positivt.

Udover det, så blev jeg opereret i går grundet mistanke om blindtarmsbetændelse. De fandt dog ud af at jeg havde over en håndfuld moderkage tilbage der var indgroet i livmoderen. De foretog udskrabning og nu ligger jeg og prøver at komme på benene igen. Har høj feber da min krop reagerer mod infektion. Jeg er efterhånden ved at være træt af al det uheld. Har boet på sygehuset i 1,5 måned. 

Håber mest af alt, at jeg snart kan komme ned til mine børn og deres far, da jeg savner dem så meget. 

Trods den tragiske graviditet og fødsel føler jeg mig som verdens rigeste og lykkeligste menneske. At blive mor overgår alt og er det bedste der er sket i mit liv ♥ 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Svar

13. februar 2012

Ayasmor

Profilbillede for Ayasmor
3
Baby under construction

Sikke dog en tur i har været igennem.. Stort tillykke med dem, hvor er de bare så skønne

Anmeld Svar

Til salg:
13. februar 2012

Sofia24

Profilbillede for Sofia24
0
Mor til en dreng og en pige - det er da lykken!
Årh tillykke med de 2 vidundere

Anmeld Svar

Til salg:
13. februar 2012

maria_wlt

Profilbillede for maria_wlt
0
Tristan - Ene - Ibi

Lige en omgang... MEN det er da godt nok nogen dejlige børn du har fået.. Virkelig en glæde at se at de er så friske og ser ud til at have det godt 

KÆMPE STORT TILLYKKE MED DEM 

Anmeld Svar

13. februar 2012

M (:

Profilbillede for M (:
Foto
39
Elsker min lille Hjalte 07.03.2013 (36+3) 2725 gram og 49 cm

Puha, det lyder som en hård omgang. Håber du snart er på toppen igen, så du og dine to guldklumper snart kan komme hjem. 

Stort tillykke med dem (:

Anmeld Svar

13. februar 2012

HoltSchmidt

Profilbillede for HoltSchmidt
0
Mikkel 22 mdr., Emil 4 mdr.

Stort tillykke med dem.

Håber I snart bliver samlet som familie, så I rigtig kan nyde hinanden.

Husk man kan få gratis bleer på libero.dk til for tidlig fødte 

Anmeld Svar

13. februar 2012

babymus77

Profilbillede for babymus77
0
Har de 3 skønneste børn i dette univers<3
Nåhhh hvor er de søde;-) Kæmpe tillykke med jeres små fine skønne børn;-))

Anmeld Svar

13. februar 2012

Vivian87

Profilbillede for Vivian87
0
Aviaja 24. december 2011

Puha en tur du har været igennem :-( men sikke nogle vidunderlige børn du har fået ud af det 

Anmeld Svar

13. februar 2012

Miss Church

Profilbillede for Miss Church
Foto
10
Augusta og Filippa - mine solstråler

Puha sikke en tur du har haft dig, men hvor er det nogle fantastiske dejlige børn du har fået ud af det!  

Held og lykke til jer alle sammen 

Anmeld Svar

13. februar 2012

HeidiØ

Sikke en start, men STORT tillykke! Hvor er de skønne!!

Anmeld Svar

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.