Tips :-)

Tilbage til emne-oversigten

Side: 12 Næste 
12. februar 2012, kl. 23:29
Ny titel: Mor :-)

Tænker at vi kan lave en tråd hvor man kan komme med gode tips til alt mellem himmel og jord. Håber I har lyst til at være med. 

Jeg åbner ballet 

I Rema1000 kan man få babyolie, D-dråber, vådservietter, bleer og meget andet meget billigt og med  Svane- astma- og allergimærket.

Faktas skumklude er nogle af de bedste. Dejlig bløde, fnuldrer ikke og går ikke i stykker. 

Matas' ammeindlæg er ikke særlig gode. Natusans er til gengæld rigtig gode. 

Stofbleer fra Name it kradser. 

Okay mine blev meget i den samme genre, men her er plads til alt, så giv gas piger 

12. februar 2012, kl. 23:49
hvis man anses for at være naiv for at tro på det bedste i mennesker, vil jeg gerne kaldes naiv
i denne kulde, læg nogle aviser i bunden af barnevognen, det isolere for kulden der kommer nedefra...
12. februar 2012, kl. 23:52
føler mig allerede skruk efter den næste :P

hvis man går til babysvømning kan man få engangssvømmebleer i Kvickly fra Huggies hvor der følger et gratis håndklæde med i pakken af størrelse 2.. håndklædet er hvidt og med en lille hætte øverst så de ikke bliver kolde på hovedet...

12. februar 2012, kl. 23:58

Mor010711 skriver:

VViTænker at vi kan lave en tråd hvor man kan komme med gode tips til alt mellem himmel og jord. Håber I har lyst til at være med. 

Jeg åbner ballet 

I Rema1000 kan man få babyolie, D-dråber, vådservietter, bleer og meget andet meget billigt og med  Svane- astma- og allergimærket.

Faktas skumklude er nogle af de bedste. Dejlig bløde, fnuldrer ikke og går ikke i stykker. 

Matas' ammeindlæg er ikke særlig gode. Natusans er til gengæld rigtig gode. 

Stofbleer fra Name it kradser. 

Okay mine blev meget i den samme genre, men her er plads til alt, så giv gas piger 

Vi plejede også at bruge faktas skumklude, men sidst vi skulle købe nogle, var de steget til 16,95 kr (normalpris 8,95 kr). Jeg var nær besvimet, da jeg så det. Købte nogle i netto, og de er slet ikke lige så bløde, men jeg vil altså ikke give så mange penge for dem i fakta, selvom de er meget bedre..
13. februar 2012, kl. 00:01
Familielivet er fantastisk

Skum vaske hale-kludene fra Levevis til 24kr som fåes i Føtex er SUPER LÆKRE til små sarte baby numser De er favoritten herhjemme!

Der er 80 stks. i en pakke, men klipper man dem over på midten, har man dobbelt så mange

13. februar 2012, kl. 08:59
Nea85 skriver:

Vi plejede også at bruge faktas skumklude, men sidst vi skulle købe nogle, var de steget til 16,95 kr (normalpris 8,95 kr). Jeg var nær besvimet, da jeg så det. Købte nogle i netto, og de er slet ikke lige så bløde, men jeg vil altså ikke give så mange penge for dem i fakta, selvom de er meget bedre..

WHAT?! Det har jeg slet ikke lagt mærke til. Det må jeg lige holde øje med, for det synes jeg også er for dyrt.

13. februar 2012, kl. 09:00
sandorff skriver:

i denne kulde, læg nogle aviser i bunden af barnevognen, det isolere for kulden der kommer nedefra...

Good one 

16. februar 2012, kl. 21:57

Jeg kom lige i tanke om et lille tip!

Da min datter var helt lille, brugte vi vatrondeller i stedet for skumklude, når vi skiftede hende. Specielt jeg syntes, at skumkludene var uhandy til sådan en lille størrelse
16. februar 2012, kl. 22:04

D. 13/3-11 kl. 2.59 er det bedste øjeblik i hele mit liv, elsker dig Silas <3
Her klipper vi skumklude over i 4 dele, da 1 stor er frås synes vi.
17. februar 2012, kl. 09:59

Hvis nogen i familien har tendens til at bruge enormt meget toiletpapir (ofte børn) kan man ligen trykke rullen flad, så den ikke ruller så let på holderen 

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Side: 12 Næste 
 Tilbage til emne-oversigten      Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2012 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+