Jeg havde tabt 36 kg

Tilbage til emne-oversigten

Side: 123 Næste 
12. februar 2012, kl. 23:20

Denne profil er PLUSmedlem Denne profil har Foto Garanti
Nyt forsøg, nye tider = lækker mini Becks

Men har taget 6 kg på, på 10 dage - Fordi jeg er startet p-piller, fordi jeg ikke får min mens af mig selv i øjeblikket..

Men jeg gloede godt nok lidt idag, da jeg skulle ud og lege med min gudsøn i sneen..

De her skibukser fik jeg, da jeg arbejdede i hjemmeplejen som dagvagt for 3 år siden.. Da var de for små.. For 2 år siden kunne jeg liiiiiige få dem på, men de strammede godt nok om mavsen..

Tog dem frem idag og der er da sket lidt

Vedhæftet (klik for at se stor udgave):

Mit kærlighedsprojekt

Skjul alle signaturer
12. februar 2012, kl. 23:22

Denne profil er PLUSmedlem
<3 <3 Nu med to lækre drenge fra 2010 <3 <3
Becks skriver:

Men har taget 6 kg på, på 10 dage - Fordi jeg er startet p-piller, fordi jeg ikke får min mens af mig selv i øjeblikket..

Men jeg gloede godt nok lidt idag, da jeg skulle ud og lege med min gudsøn i sneen..

De her skibukser fik jeg, da jeg arbejdede i hjemmeplejen som dagvagt for 3 år siden.. Da var de for små.. For 2 år siden kunne jeg liiiiiige få dem på, men de strammede godt nok om mavsen..

Skjul alle signaturer
12. februar 2012, kl. 23:24
Denne profil har Foto Garanti
Nu mor til 2 skønne piger... :) Tjek min blog ud! :) http://mira-pig erne.blogspot.c om/

Det er så fedt når man kan se forandringen... 

12. februar 2012, kl. 23:25

hvor sejt så kan de jo ligeså godt ryge ud. dem får du jo ikke brug for mere, eller. jo når du nu engang får din ønskebaby i maven så kan det være du kan bruge dem igen imens du er gravid... 

lykkeskibukser måske?

12. februar 2012, kl. 23:25
Elsker det her barsel!
Becks skriver:

Har du overvejet at investere i et 3. ben - bare for ligesom at fylde lidt ud? (PS GO GO GO!)

/Mette

12. februar 2012, kl. 23:26

Bondefruen skriver:

Tak

Mit kærlighedsprojekt

Skjul alle signaturer
12. februar 2012, kl. 23:28

Mira0911 skriver:

Det er så fedt når man kan se forandringen... 

Det er nemlig super fedt  Har været lidt ked af, jeg allerede har taget så meget på, på så kort tid.. Men det hjalp lidt på humøret da jeg tog de bukser på idag

Mit kærlighedsprojekt

Skjul alle signaturer
12. februar 2012, kl. 23:29

isabellamor skriver:

hvor sejt så kan de jo ligeså godt ryge ud. dem får du jo ikke brug for mere, eller. jo når du nu engang får din ønskebaby i maven så kan det være du kan bruge dem igen imens du er gravid... 

lykkeskibukser måske?

Ja, det kunne være det var en idé

Mit kærlighedsprojekt

Skjul alle signaturer
12. februar 2012, kl. 23:29
Denne profil har Foto Garanti
Nu mor til 2 skønne piger... :) Tjek min blog ud! :) http://mira-pig erne.blogspot.c om/
Becks skriver:

Det er nemlig super fedt  Har været lidt ked af, jeg allerede har taget så meget på, på så kort tid.. Men det hjalp lidt på humøret da jeg tog de bukser på idag

Ja vil godt tro humøret kom en tand højere op ved at hoppe i de bukser... Jeg glæder mig hvert fald til jeg har tabt mig nok til at jeg kan komme i mit eget tøj igen... 

12. februar 2012, kl. 23:30

MaybeBaby skriver:

Har du overvejet at investere i et 3. ben - bare for ligesom at fylde lidt ud? (PS GO GO GO!)

/Mette

Thi hi, ja det kunne være jeg skulle gøre det

Tak

Mit kærlighedsprojekt

Skjul alle signaturer

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Side: 123 Næste 
 Tilbage til emne-oversigten      Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2012 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+