Savner RIGTIGE bedsteforældre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.356 visninger
18 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

Isabella_mor

jeg er virkelig ked af at min søn ikke har nogle RIGTIGE bedsteforældre...

jeg er ked af at jeg ikke har en mor der er en god mor ved mig, som gør at hun ikke er en god nok bedsteforældre for min søn, han vil ALDRIG blive efterladt i hendes varetægt... ( jeg har valgt min mor  fra... LAng historie)

jeg er ked af at min far og hans kæreste bor helt i esbjerg så de ikke kan se ham, passe ham, og bare komme på besøg og omvendt når det passede os.. 

jeg er ked af at villads' farmor har det som hun har det, det gør at hun ikke kan være der særlig meget for ham.. ( hun har angst og er depressiv og ryger og drikker osv..

og jeg er ked af at villads farfar ikke er typen der involvere sig i ens liv. han ringer ikke eller skriver, og når man så endelig ser ham er det kun i forbindelse med fødselsdag eller anden festlig anledning..  og så holder han sjældent hvad han lover...

så alt i alt har vi bare ikke nogle bedsteforældre til villads.. og derved har vi ikke nogle der kan komme og hente ham eller besøge os når de har lyst til det... det er rigtig trælst både for os, og for lillen... øv... 

trænger til børnefri bare en lille weekend... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

L&V

isabellamor skriver:

jeg er ked af at jeg ikke har en mor der er en god mor ved mig, som gør at hun ikke er en god nok bedsteforældre for min søn, han vil ALDRIG blive efterladt i hendes varetægt... ( jeg har valgt min mor  fra... LAng historie)

jeg er ked af at min far og hans kæreste bor helt i esbjerg så de ikke kan se ham, passe ham, og bare komme på besøg og omvendt når det passede os.. 

jeg er ked af at villads' farmor har det som hun har det, det gør at hun ikke kan være der særlig meget for ham.. ( hun har angst og er depressiv og ryger og drikker osv..

og jeg er ked af at villads farfar ikke er typen der involvere sig i ens liv. han ringer ikke eller skriver, og når man så endelig ser ham er det kun i forbindelse med fødselsdag eller anden festlig anledning..  og så holder han sjældent hvad han lover...

så alt i alt har vi bare ikke nogle bedsteforældre til villads.. og derved har vi ikke nogle der kan komme og hente ham eller besøge os når de har lyst til det... det er rigtig trælst både for os, og for lillen... øv... 

Øv hvor lyder det bare træls.. Det er bare noget alle fortjener. Og kan godt følge dig i at man trænger til børnefri.. Hvad med at søge om nogle "bedsteforældre" syntes da af og til man ser det i aviser osv

Anmeld

12. februar 2012

Isabella_mor

Månsson skriver:

Øv hvor lyder det bare træls.. Det er bare noget alle fortjener. Og kan godt følge dig i at man trænger til børnefri.. Hvad med at søge om nogle "bedsteforældre" syntes da af og til man ser det i aviser osv

ja, men det har jeg nu ikke lyst til... jeg kunne ikke finde på at efterlade min dreng hos en vildt fremmed...

ens egne forældre kender man jo.... Desværre i mit tilfælde...

Anmeld

12. februar 2012

L&V

isabellamor skriver:

ja, men det har jeg nu ikke lyst til... jeg kunne ikke finde på at efterlade min dreng hos en vildt fremmed...

ens egne forældre kender man jo.... Desværre i mit tilfælde...

Kan jeg godt følge dig i. Men ku jo os være nogle i kender.

Anmeld

12. februar 2012

morethanperfect

isabellamor skriver:

Øv .. Det lyder rigtig træls ..
Min far gider ikke passe Oscar .. Han drikker også lidt , så det ville jeg aldrig tillade ..

Min mor døde desværre da jeg var lille , og så har jeg en pap mor som Oscar desværre ikke er særlig tryg ved ..

Men heldigvis har han sin farmor som han forguuder ..
Ved ikke hvad vi skulle gøde uden hende ..

Hvad med en veninde eller søster eller bror ??

Anmeld

12. februar 2012

Isabella_mor

morethanperfect skriver:

Øv .. Det lyder rigtig træls ..
Min far gider ikke passe Oscar .. Han drikker også lidt , så det ville jeg aldrig tillade ..

Min mor døde desværre da jeg var lille , og så har jeg en pap mor som Oscar desværre ikke er særlig tryg ved ..

Men heldigvis har han sin farmor som han forguuder ..
Ved ikke hvad vi skulle gøde uden hende ..

Hvad med en veninde eller søster eller bror ??

jeg har en søster, som ikke er helt vild med det der pasning osv.. det er hun bare ikke til. det er fint nok. hun er til gængæld pisse god til at lege med ham når hun er på besøg.

så har jeg en anden søster som er enlig mor til to piger. og hun har passet ham en enkelt weekend i sommers.  men hun studere og hun virker ikke til at ville være en del af hans liv.. selvom jeg har passet og besøgt hendes piger milioner af gange..

jeg har en venninde som er god til at passe ham, desværre har hun meldt afbud de sidste par gange hun skulle have haft passet ham. så der er vi bare blevet totalt skuffede fordi vi havde lagt planer og de måtte jo så blive udskudt..  

men jeg har en anden venninde som vi har snakket om at lave win win for os begge. da de heller ikke har nogle bedsteforældre herovre på sjælland til at træde til, der har vi snakket om at en gang om måneden tager vi deres pige til overnatning, og en  gang om måneden tager de så vores basse til overnatning så vi hver især kan pleje forholdet lidt.. 

men det er stadig kun noget vi har snakket om, og det er ikke helt noget der er kommet op og køre endnu.. så nu må vi se..  

men ja det er fanme så pisse bøvlet..

Anmeld

12. februar 2012

morethanperfect

isabellamor skriver:

jeg har en søster, som ikke er helt vild med det der pasning osv.. det er hun bare ikke til. det er fint nok. hun er til gængæld pisse god til at lege med ham når hun er på besøg.

så har jeg en anden søster som er enlig mor til to piger. og hun har passet ham en enkelt weekend i sommers.  men hun studere og hun virker ikke til at ville være en del af hans liv.. selvom jeg har passet og besøgt hendes piger milioner af gange..

jeg har en venninde som er god til at passe ham, desværre har hun meldt afbud de sidste par gange hun skulle have haft passet ham. så der er vi bare blevet totalt skuffede fordi vi havde lagt planer og de måtte jo så blive udskudt..  

men jeg har en anden venninde som vi har snakket om at lave win win for os begge. da de heller ikke har nogle bedsteforældre herovre på sjælland til at træde til, der har vi snakket om at en gang om måneden tager vi deres pige til overnatning, og en  gang om måneden tager de så vores basse til overnatning så vi hver især kan pleje forholdet lidt.. 

men det er stadig kun noget vi har snakket om, og det er ikke helt noget der er kommet op og køre endnu.. så nu må vi se..  

men ja det er fanme så pisse bøvlet..

Åhh hvor træls

Den sidste lyder da til at være en god idé
Se og få gang i det , så i kan få lidt alene tid !  

Anmeld

12. februar 2012

Gaia

Har du ikke en veninde hvis forældre måske kunne tænke sig at træde til? Så kendte du en som kunne sige god for dem.  Ved ik om det er  muligt men da en mulighed om ik andet at undersøge 

Anmeld

12. februar 2012

Michalala

Puha, kan så godt følge dig. Tror at børn har meget glæde af deres bedsteforældre og også på mange måder har godt af at kunne være sammen med og se op til nogle "gamle".

Jeg mener at have hørt at der findes forskellige netværk, hvor ældre har besøgsvenner. Og tror også det gælder den anden vej rundt, sådan at børn/familier kan få besøgsvenner. Jeg ved bare ikke lige hvor man finder sådan et netværk. Måske du kan søge lidt på det hvis det har interesse.

Jeg kommer i en kirke, hvor en ene-mor har haft frimodighed til at sætte opslag op om at hun søger en "familieven", som har lyst til at komme som ven af huset og spise med bønner forældre og børn m.m. Og måske på sigt også passe børnene. Ulønnet da der er tale om en ven af huset:-) Faktisk tror jeg en del ældre kun ville være glade for at være i et fællesskab. Det er nok en længere proces, men måske godt i det lange løb.

Mon det kunne været en løsning for jer? Rigtig meget held og lykke med det.

Anmeld

12. februar 2012

Isabella_mor

Gaia skriver:

Har du ikke en veninde hvis forældre måske kunne tænke sig at træde til? Så kendte du en som kunne sige god for dem.  Ved ik om det er  muligt men da en mulighed om ik andet at undersøge 

ja det kunne være skønt... vi har et vennepar hvor fyren har en mor og en papfar jeg bare syntes er enormt fantastiske. dem gad jeg godt ville være legebedster... de har jo selv børnebørn på 2 år. og det er jo bare at spørge. men kender du det.. jeg vil bare ikke være en byrde... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.