morethanperfect skriver:
Øv .. Det lyder rigtig træls .. 
Min far gider ikke passe Oscar .. Han drikker også lidt , så det ville jeg aldrig tillade ..
Min mor døde desværre da jeg var lille , og så har jeg en pap mor som Oscar desværre ikke er særlig tryg ved .. 
Men heldigvis har han sin farmor som han forguuder ..
Ved ikke hvad vi skulle gøde uden hende ..
Hvad med en veninde eller søster eller bror ??
jeg har en søster, som ikke er helt vild med det der pasning osv.. det er hun bare ikke til. det er fint nok. hun er til gængæld pisse god til at lege med ham når hun er på besøg.
så har jeg en anden søster som er enlig mor til to piger. og hun har passet ham en enkelt weekend i sommers. men hun studere og hun virker ikke til at ville være en del af hans liv.. selvom jeg har passet og besøgt hendes piger milioner af gange.. 
jeg har en venninde som er god til at passe ham, desværre har hun meldt afbud de sidste par gange hun skulle have haft passet ham. så der er vi bare blevet totalt skuffede fordi vi havde lagt planer og de måtte jo så blive udskudt..
men jeg har en anden venninde som vi har snakket om at lave win win for os begge. da de heller ikke har nogle bedsteforældre herovre på sjælland til at træde til, der har vi snakket om at en gang om måneden tager vi deres pige til overnatning, og en gang om måneden tager de så vores basse til overnatning så vi hver især kan pleje forholdet lidt..
men det er stadig kun noget vi har snakket om, og det er ikke helt noget der er kommet op og køre endnu.. så nu må vi se..
men ja det er fanme så pisse bøvlet..