Gilmore Girls

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

846 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

Troldemommi

Må jeg høre jeres mening om Gilmore Girls ??

Jeg sidder lige nu og ser første sæson i Gilmore Girls på DVD, jeg har set de fleste afsnit i fjernsynet før men elsker den, så nu når Johanne ligger og putter så stener hendes mor DVD om de to søde Girls :-)

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

Maja_4000

Jeg elsker den

Anmeld

12. februar 2012

Troldemommi

Maja_4000 skriver:

Jeg elsker den

:-) Du har go smag

Anmeld

12. februar 2012

Isabella_mor

jeg elsker det, nok mest pga at de er så sjove, den måde de taler på i den serie.. det er skønt.

Anmeld

12. februar 2012

4kløver

isabellamor skriver:

jeg elsker det, nok mest pga at de er så sjove, den måde de taler på i den serie.. det er skønt.

Det er godt..

Anmeld

13. februar 2012

signe.

Monica P skriver:

Jeg sidder lige nu og ser første sæson i Gilmore Girls på DVD, jeg har set de fleste afsnit i fjernsynet før men elsker den, så nu når Johanne ligger og putter så stener hendes mor DVD om de to søde Girls :-)

Monica

Jeg synes den er rigtig rigtig god! Dog synes jeg til tider at rollen Lorelai kan være en lille bitte tand for, hmm, overgearet eller hvordan skal jeg lige skrive det.. Synes i hvert fald hun kan være lidt højrystet deri, men til gengæld fedt at de har taget hul på "tabuet" om at blive mor som 16 årig!

Anmeld

13. februar 2012

Nettemor

Jeg elsker den også. kan godt sidde og se den hver dag (når der er tid) selv om jeg har set afsnittene. men de er så gode at de tåler gentagelse

Anmeld

13. februar 2012

tithi

Monica P skriver:

Monica

Altså nu er det nok den serie af alle jeg er mest pjattet med, og jeg er derfor den lykkelige ejer af samtlige DVD-boxe med Gilmore Girls Som jeg her set i streg en del gange på de fem år jeg har haft dem, og jeg har stadig ikke fået helt nok 

Anmeld

13. februar 2012

Giraffen

Monica P skriver:

Monica

fantastisk dejlig og hygelig serie  men forbered dig på en skuffende skuffende afslutning - der blev jeg skuffet

Anmeld

13. februar 2012

Timse

Fantastisk serie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.