Gilmore Girls

Tilbage til emne-oversigten

Side: 12 Næste 
12. februar 2012, kl. 20:55
Tænk at min lille skat, valgte mig som hendes mor :-)

Må jeg høre jeres mening om Gilmore Girls ??

Jeg sidder lige nu og ser første sæson i Gilmore Girls på DVD, jeg har set de fleste afsnit i fjernsynet før men elsker den, så nu når Johanne ligger og putter så stener hendes mor DVD om de to søde Girls :-)

Monica

12. februar 2012, kl. 21:02
Caroline (L)

Jeg elsker den

12. februar 2012, kl. 21:12
Tænk at min lille skat, valgte mig som hendes mor :-)
Maja_4000 skriver:

Jeg elsker den

:-) Du har go smag

12. februar 2012, kl. 22:59

jeg elsker det, nok mest pga at de er så sjove, den måde de taler på i den serie.. det er skønt.

12. februar 2012, kl. 23:04
Xenya og Xander
isabellamor skriver:

jeg elsker det, nok mest pga at de er så sjove, den måde de taler på i den serie.. det er skønt.

Det er godt..
13. februar 2012, kl. 08:11

Hasse - 30 april 2010 - vægt 470g og 26 cm. Laurits - 12 august 2011 - vægt 1925 g og 45 cm
Monica P skriver:

Jeg sidder lige nu og ser første sæson i Gilmore Girls på DVD, jeg har set de fleste afsnit i fjernsynet før men elsker den, så nu når Johanne ligger og putter så stener hendes mor DVD om de to søde Girls :-)

Monica

Jeg synes den er rigtig rigtig god! Dog synes jeg til tider at rollen Lorelai kan være en lille bitte tand for, hmm, overgearet eller hvordan skal jeg lige skrive det.. Synes i hvert fald hun kan være lidt højrystet deri, men til gengæld fedt at de har taget hul på "tabuet" om at blive mor som 16 årig!

13. februar 2012, kl. 08:26

Jeg elsker den også. kan godt sidde og se den hver dag (når der er tid) selv om jeg har set afsnittene. men de er så gode at de tåler gentagelse

13. februar 2012, kl. 08:52

Monica P skriver:

Monica

Altså nu er det nok den serie af alle jeg er mest pjattet med, og jeg er derfor den lykkelige ejer af samtlige DVD-boxe med Gilmore Girls Som jeg her set i streg en del gange på de fem år jeg har haft dem, og jeg har stadig ikke fået helt nok 

13. februar 2012, kl. 09:12
Giraffen

Monica P skriver:

Monica

fantastisk dejlig og hygelig serie  men forbered dig på en skuffende skuffende afslutning - der blev jeg skuffet

13. februar 2012, kl. 09:19

Tænker på om det er for tidligt at skrive ønskeseddel til min fødselsdag i september :)

Fantastisk serie

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Side: 12 Næste 
 Tilbage til emne-oversigten      Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2012 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+