Må bare af med det arrgghhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.163 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

Chalala85

Ja undskyld mit sure opstød - er ellers et ret positivt menneske

Nåh men kort fortalt.

Vi skal flytte i rækkehus, eller skulle have gjort det d. 1/2 men der var lige nogle ting som skulle på plads, ny bordplade i køkkenet og en sætningskade etc. Det gjorde så at vi fik husly af svigerne. Det var jo kun for en kort periode og helt ok.

Nu får vi så nøglerne imorgen... men vi kan ikke flytte ind for vi skal self have gardiner - ny sofa etc. Og alt koster penge....

Så nu kan jeg godt se der måske går 14 dage mere

Jeg er bare ikke god til at bo i flyttekasser - specielt ikke når jeg har termin om 29 dage!!! Mine hormoner flakker rundt og jeg bliver sindsyg over jeg ikke kan komme på plads i det skide hus!!!!!

Jeg er træt af mit privatliv er næsten lig 0! Og træt af man tænker over hvordan man efterlader et toilet eller køkken, er det nu pænt nok etc. Det er sku stressende.

Ikke at kunne have dit eget, men et værelse med sengen... øvøv...

Det skal ikke misforståes, er taknemmelig for de hjælper os etc. Jeg kan bare snart ikke det her bo i kasser race.. så hellere flytte ind og få styr på det vi kan nu og tage lidt af gangen...

Buhu indlæg.. men skal nok klare den.

Skulle bare lige af med min klamme glade

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

Pige2009

Chalala85 skriver:

Nåh men kort fortalt.

Vi skal flytte i rækkehus, eller skulle have gjort det d. 1/2 men der var lige nogle ting som skulle på plads, ny bordplade i køkkenet og en sætningskade etc. Det gjorde så at vi fik husly af svigerne. Det var jo kun for en kort periode og helt ok.

Nu får vi så nøglerne imorgen... men vi kan ikke flytte ind for vi skal self have gardiner - ny sofa etc. Og alt koster penge....

Jeg er bare ikke god til at bo i flyttekasser - specielt ikke når jeg har termin om 29 dage!!! Mine hormoner flakker rundt og jeg bliver sindsyg over jeg ikke kan komme på plads i det skide hus!!!!!

Jeg er træt af mit privatliv er næsten lig 0! Og træt af man tænker over hvordan man efterlader et toilet eller køkken, er det nu pænt nok etc. Det er sku stressende.

Det skal ikke misforståes, er taknemmelig for de hjælper os etc. Jeg kan bare snart ikke det her bo i kasser race.. så hellere flytte ind og få styr på det vi kan nu og tage lidt af gangen...

Så er det godt, du kan se en ende på det

Anmeld

12. februar 2012

Chalala85

Baagøe skriver:

Så er det godt, du kan se en ende på det

Ja mon ikke.. håber bare bøvsen bliver i maven indtil da...

Anmeld

12. februar 2012

Dixen89

Det skal nok gå

Vi fik ordnet gulve til nytår og kunne først flytte ind i vores lejlighed nytårsdag, 2 dage inden mit planlagte kejsersnit og jeg kunne ikke hhjælpe til dét var totalt stressende, men vi klarede den altså helt fint alligevel.

Anmeld

12. februar 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

Nu skal der jo altså ikke en ny sofa,nye gardiner o.s.v. til for at kunne overleve.......

Jeg var helt klart flyttet ind, brugt de gamle møbler, eller købt nogle midlertidige i en genbrugsbutik....

Er der slet ikke nogle af jeres gamle ting, der kan bruges?

Anmeld

12. februar 2012

Chalala85

Dutten89 skriver:

Det skal nok gå

Vi fik ordnet gulve til nytår og kunne først flytte ind i vores lejlighed nytårsdag, 2 dage inden mit planlagte kejsersnit og jeg kunne ikke hhjælpe til dét var totalt stressende, men vi klarede den altså helt fint alligevel.

Jeg er sikker på vi nok skal klare den, men mine hormoner racer bare rundt i forviring. Kan ikke få gjort redeklar osv.. det er sku lidt øv.. men vi klare den nok

Anmeld

12. februar 2012

Chalala85

2skønnebørn skriver:

Nu skal der jo altså ikke en ny sofa,nye gardiner o.s.v. til for at kunne overleve.......

Jeg var helt klart flyttet ind, brugt de gamle møbler, eller købt nogle midlertidige i en genbrugsbutik....

Er der slet ikke nogle af jeres gamle ting, der kan bruges?

Enig.. mere end enig... Gardinerne koster ikke en formue. Vi har alt undtaget en sofa ( den gamle smed manden ud &nbsp så resten af de små møbler der mangler kan købes hen af vejen...

Men ja.. i medgang og modgang ( hvis vi var gift hehe ) OG her der er manden så min modgang...

Anmeld

12. februar 2012

Pige2009

Chalala85 skriver:

Ja mon ikke.. håber bare bøvsen bliver i maven indtil da...

Hi hi

Anmeld

12. februar 2012

Carl-Emil's mor

Chalala85 skriver:

Nåh men kort fortalt.

Det må da være lyv du har termin om 29 dage... Hvor er tiden blevet af:s synes da stort set lige du havde testet positiv :/ nåh ja men tak der fik jeg lige en virkeligheds lussing fra min ammehjerne jeg sender tålmodigheds støv afsted mod dig og håber på dine vegne I snart kan flytte ind

Anmeld

12. februar 2012

Chalala85

Höör skriver:

Det må da være lyv du har termin om 29 dage... Hvor er tiden blevet af:s synes da stort set lige du havde testet positiv :/ nåh ja men tak der fik jeg lige en virkeligheds lussing fra min ammehjerne jeg sender tålmodigheds støv afsted mod dig og håber på dine vegne I snart kan flytte ind

hehe ja det er sørme lige om lidt tiden er bare gået så stærkt Tak søde, jeg tager imord med kyshånd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.