Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej jjeg er dagplejer og jeg skal lave en profiltekst om mig selv til kommunens offentlige hjemmeside. der skal stå lidt om mig selv som person. så nu spørger jeg lige hvad i grne vil vide om en dagplejer. jeg forestillede mig at skrive at jeg har mand, tre børn, kat , ikke ryger men hvad pokker skal jeg mere skrive ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fru Hansen skriver: hej jjeg er dagplejer og jeg skal lave en profiltekst om mig selv til kommunens offentlige hjemmeside. der skal stå lidt om mig selv som person. så nu spørger jeg lige hvad i grne vil vide om en dagplejer. jeg forestillede mig at skrive at jeg har mand, tre børn, kat , ikke ryger men hvad pokker skal jeg mere skrive ?
Hvis jeg ledte efter Dp`er ville jeg gerne vide noget om
-Alder
-Erfaring
-Nærområde
Det var lige de par ting jeg kom på
måske lidt om dine interesser.. altså om du er kreativ , ude menneske, glad for dyr osv...
hvad du vil få hverdagen til at gå med fx om det er indesysler, skovture, kreative ting osv osv osv - det vil jeg gå meget op i når jeg skal vælge
og evt hvad du har af planer når der er sygdom - altså en fast gæstedagpleje eller hvordan... men det ved jeg ikke om det er kommunen der styrer det når det er
Er I ude hver dag?
Sover børnene ude eller inde?
Hvilke aktiviteter laver I?
Hvad lægger du vægt på at lave med børnene?
Hvad er vigtigt for deres udvikling?
Hvad interesserer dig?
Gør du meget ud af at komme ud?
Gør du forskel på små og store?
Hvad er din pædagogiske baggrund?
Åbningstider evt fastlagte ferier osv,
Om I kommer i legestue samt hvilke andre aktiviteter i deltager i hvor der kommer andre børn.
Og så billeder!
Hvor det er henne af, altså miljøEr det tæt på skov, legepladser osv
tak for jeres svar. jeg vil bruge weekenden på at få skrevet min endelige profiltekst.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128