Valentinskort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

745 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

Klokkeblomst88

Hej dejlige kvinder

Jeg har gået og tænkt på noget, som jeg gerne vil dele med jer, da jeg ikke helt ved, om det er en god ide...

Jeg har gået og tænkt på, at sende et valentinskort til min veninde. Hun er flyttet, og jeg ser hende sjældent, så jeg savner hende rigtig meget. Hun er pt singel, så synes et lille sødt kort kunne varme.

..men altså, hvad skal jeg skrive i det - er der nogle, som har en god ide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

FruK

Sød ide. Skriv noget om, hvorfor du sætter pris på at være hendes veninde. 

Jeg har en singleveninde, som nogle gange joker med, at det er godt, at vi kan lave en dates, når nu hun ikke har en kæreste. Sidste år var hun lidt depri over det der Valentines-noget, så jeg inviterede hende på aftensmad, og dækkede fint op med hvid dug, lys og små hjerter på bordet - det syntes hun vist var meget sjovt!

Anmeld

12. februar 2012

Pige2009

Klokkeblomst88 skriver:

Hej dejlige kvinder

Jeg har gået og tænkt på noget, som jeg gerne vil dele med jer, da jeg ikke helt ved, om det er en god ide...

Jeg har gået og tænkt på, at sende et valentinskort til min veninde. Hun er flyttet, og jeg ser hende sjældent, så jeg savner hende rigtig meget. Hun er pt singel, så synes et lille sødt kort kunne varme.

..men altså, hvad skal jeg skrive i det - er der nogle, som har en god ide?

Skriv og fortæl, hvad hun betyder for dig, og at du holder meget af hende

Anmeld

12. februar 2012

Klokkeblomst88

FruK skriver:

Sød ide. Skriv noget om, hvorfor du sætter pris på at være hendes veninde. 

Jeg har en singleveninde, som nogle gange joker med, at det er godt, at vi kan lave en dates, når nu hun ikke har en kæreste. Sidste år var hun lidt depri over det der Valentines-noget, så jeg inviterede hende på aftensmad, og dækkede fint op med hvid dug, lys og små hjerter på bordet - det syntes hun vist var meget sjovt!

God ide - tak for svar

Og fantastisk sød ide med at invitere på aftensmad med det hele

Anmeld

12. februar 2012

Klokkeblomst88

Baagøe skriver:

Skriv og fortæl, hvad hun betyder for dig, og at du holder meget af hende

God ide

Anmeld

12. februar 2012

Pige2009

Klokkeblomst88 skriver:

God ide

Håber hun bliver glad for det

Anmeld

14. februar 2012

Klokkeblomst88

Er netop blevet ringet op af min dejlige veninde, som bare var så glad for kortet - dejligt!

Det kan derfor kun anbefales at sende smukke ord til en god veninde på Valentins-dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.